Localul acuzat în urmă cu câteva zile că înșală turiștii recidivează grav: un cuplu a lăsat o sumă uriașă pentru o masă

Data actualizării: Data publicării:
Un chelner serveste mancarea la restaurant
Foto: Guliver/Getty Images

După ce două turiste din Japonia s-au plâns că au plătit 400 de euro pentru două porții de paste cu pește și o sticlă de apă la un restaurant din Roma, un alt client al restaurantului Antico Caffè di Marte a povestit întâmplarea sa, informează The Local.

Kennith Ng trăiește în Hong Kong și a povestit cum a plătit peste 600 de euro pentru două porții de mâncare și o sticlă de apă la același restaurant. Pentru mâncare a plătit 468 de euro, sumă la care s-a adăugat bacșișul obligatoriu de 137 de euro.

Bărbatul și soția sa, Bobo Chan, au protestat, însă ulterior au plătit nota, după ce au fost amenințați de personal. Cei doi au depus ulterior plângere la poliție.

Chan le-a povestit polițiștilor că mai mulți chelneri i-au încercuit și au avut un comportament amenințător, spunându-le că nu vor fi lăsați să plece dacă nu plătesc.

Incidentul a avut loc pe 24 august, iar cuplul a făcut o plângere și la Garda Financiară din Italia, odată întorși acasă. Polițiștii italieni i-au sfătuit pe cei doi turiști să contacteze și consulatul italian din Hong Kong.

Localul Antico Caffe di Marte este situat în Roma lângă Castelul Sant'Angelo, în zona turistică a capitalei italiane, însă mulți turiști s-au plâns de servicii, restaurantul având ratingul "Groaznic" pe site-ul Trip Advisor.

Localul a fost acuzat de multe ori că le servește turiștilor cantități mari de pește sau carne fără se le spună în prealabil că prețul este la gramaj, nu la porție.

În timp ce în cazul turistelor japoneze patronul localului ar fi declarat că "meniul este clar", Chan spune că prețurile trecute pe bonul lor sunt complet diferite de cele trecute în meniu.

Sub legea din Italia, restaurantele sunt obligate să afișeze prețurile într-un mod clar, însă există localuri, în special în zonele populate de turiști, care caută modalități pentru a suprataxa clienții neatenți.

Editor web: Vlad Mironescu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri