Titlul noii comedii negre, „Ursul Cocaină”, nu ascunde prea multe despre scenariul acestui film în care un urs face ravagii după ce se droghează cu cocaină. Dar povestea bizară este inspirată dintr-un incident real în care un urs negru din America a mâncat din cocaina unui cunoscut traficant de droguri din anii '80, scrie Insider.
În 1985, investigatorii au descoperit cadavrul lui Andrew Thornton, un traficant de droguri și fost ofițer de poliție responsabil de combaterea distribuției de droguri, în curtea unei case din Knoxville, Tennessee. Acesta purta o parașută, pantofi Gucci și o geantă cu 35 de kilograme de cocaină.
Polițiștii cred că Thornton se afla la bordul unui avion cu care transporta droguri din Columbia și că bărbatul a aruncat o parte din droguri într-o pădure din apropiere, cu intenția de a le ridica mai târziu, potrivit Washington Post.
Thornton ar fi aruncat o parte din drogurile pe care le transporta pentru că avionul său era prea încărcat, apoi s-a parașutat.
Investigatorii au găsit și drogurile aruncate din avion, împreună cu rămășițele unui urs care a murit, aparent, după ce a mâncat din proviziile de milioane de dolari ale lui Thornton. Ursul ar fi murit cu o lună înainte de a fi descoperit într-o zonă montană a statului Georgia.
Poză de la premiera din Los Angeles a filmului „Ursul Cocaină”. Foto: Profimedia Images
„Nu a mai rămas nimic în afară de oase și blană”
Patruzeci de pachete de cocaină – în total, 40 de kilograme în valoare de 20 de milioane de dolari – au fost rupte și împrăștiate peste tot de ursul care între timp a fost poreclit „Pablo Eskobear”, nume ce face referire la „Regele Cocainei”, faimosul baron al drogurilor Pablo Escobar.
„Ursul a ajuns la [droguri] înainte să o putem face noi și a rupt geanta, și-a luat niște cocaină și a făcut supradoză”, a spus Gary Garner, care lucra la acea vreme pentru Biroul de Investigații din Georgia. „Nu a mai rămas nimic în afară de oase și blană.”
Ursul negru ar fi murit după ce trei sau patru grame din cantitatea de cocaină pe care a ingerat-o i-au intrat în sânge, potrivit doctorului Kenneth Alonso, șeful departamentului de examinare medicală a statului american.
În afară de drogurile degustate de urs, polițiștii au mai găsit în aceeași zonă alte trei genți cu peste 100 de kilograme de cocaină.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.