Autoritățile din orașul New York au impus stare de urgență, vineri, după ce ploile extrem de abundente au inundat părți importante ale metropolei, au perturbat circulația transportului în comun și au inundat mii de subsoluri, relatează CNN.
În regiunea Brooklyn a New York a plouat în trei ore cât într-o lună, iar ploile abundente au continuat și în alte zone ale metroolei americane. Serviciul american de meteorologie a transmis că ploile abundente vor continua și se vor intensifica în unele părți ale orașului.
Ploaia începuse să se mai calmeze în unele zone foarte puternic lovite din Manhattan și Brooklyn, vineri dimineață, însă o nouă rundă de ploi puternice este așteptată după-amiază și ar putea să ducă din nou la inundații serioase.
„Acesta este un episod de vreme foarte periculoasă și nu s-a terminat încă. Nu vreau să pară că dacă s-a oprit puțin s-a terminat”, a avertizat primarul metropolei, Eric Adams, vineri, în timpul unei conferințe de presă.
Guvernatoarea statului New York, Kathy Hochul, a declarat inclusiv starea de urgență pe tot teritoriul statului pe care îl conduce.
„Este vorba de un eveniment meteo foarte dificil și care poate pune vieți în pericol. Vreau ca toți new-yorkezii să asculte aceste avertismente pentru a putea rămâne în siguranță”, a spus guvernatoarea.
O cantitate uriașă de precipitații a căzut peste New York, vineri
Cantitățile mari de apă care au ajuns la subsol și pe șine au provocat „perturbări majore” ale circulației metrourilor și trenurilor, inclusiv pe nouă linii de tren din Brooklyn și la toate liniile de metrou majore Metro-North.
Apa din abundență a copleșit, de asemenea, sistemele de canalizare și subsolurile, fapt ce a dus la inundarea străzilor în Brooklyn, Manhattan, Queens, Hoboken și New Jersey.
Nici transportul aviatic nu a fost scutit de probleme – inundații la aeroportul LaGuardia a oprit accesul echipajelor de la sol la rampele de aeroport. Deși nu a fost un număr mare de zboruri anulate, numărul întârzierilor a fost mare, iar unul dintre terminale a fost închis de autorități.
Peste 8,5 milioane de oameni se aflau sub avertizare de inundații, la începutul zilei de vineri, iar peste 25 de milioane de oameni vor fi afectați de această amenințare de-a lungul nord-estului american.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.