Peste 100 de companii americane și organizații care se ocupă de dezvoltare economică sunt prezente în această săptămână în sud-estul Europei, cu intenția de a explora oportunitățile de afaceri și investiții de pe cinci piețe din regiune. Este cel mai mare eveniment de promovare comercială organizat anual de către Departamentul american al Comerțului. Trade Winds, aflat la a zecea ediție, este găzduit, în perioada 18-20 octombrie, de București.
Foto: AmCham
La eveniment, Departamentul american al Comerțului aduce companii și organizații din 29 de state și din diverse sectoare industriale și estimează să faciliteze peste 700 de întâlniri de afaceri. „Rata creșterii economice pe piețele din Europa de Sud-Est face regiunea o bună opțiune pentru orice companie care dorește să se extindă global”, a declarat asistentul secretarului american al comerțului Erin Walsh, citat într-un comunicat al Ambasadei SUA. „Companiile care participă la Trade Winds sunt cu adevărat peste medie și țintesc o regiune propice pentru o creștere rapidă și pentru extindere”, a precizat oficialul american.
Ambasadorul României la Washington, George Maior, s-a întâlnit săptămâna trecută cu Erin Walsh pentru a pregăti forumul Trade Winds 2017 care are loc la București.
Trade Winds reprezintă cel mai mare eveniment de promovare comercială organizat anual de către Departamentul Comerțului al SUA. Anul acesta se va marca a zecea ediție a acestui eveniment. România va fi principala destinație a misiunii din luna octombrie 2017. În cadrul acestui program, Bucureștiul va găzdui forumul economic, unde se așteaptă participarea unui număr record de companii americane din diferite domenii.
În afară de România, oamenii de afaceri americani vor putea merge pentru discuții similare și în Bulgaria, Croația, Grecia și Serbia.
„România este o gazdă perfectă pentru un eveniment ca Trade Winds”, spune ambasadorul american la București, Hans G.Klemm. „Companiile americane vor găsi oportunități promițătoare la noii potențiali parteneri și clienți. De asemenea, echipele de dezvoltatori economici vor lua legătura cu cele mai bune dintre companiile românești care vor să se extindă în Statele Unite”, a subliniat ambasadorul.
România a avut anul trecut cea mai mare creștere economică din Europa, de aproape 5 la sută.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 141 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.