Scandalul Jeff Bezos - National Enquirer. Reacția Arabiei Saudite după acuzațiile CEO-ului Amazon

Arabia Saudită a anunţat duminică faptul că „nu are absolut nicio legătură” cu articolul publicat de National Enquirer, publicaţie deţinută de compania American Media (AMI), referitor la relaţia extraconjugală a proprietarului Amazon.com, Jeff Bezos, a declarat ministrul saudit al Afacerilor Externe, Adel al-Jubeir, transmite Reuters.
Jeff Bezos a acuzat joi AMI că a încercat să îl şantajeze, cu ameninţarea că va publica „fotografii intime” pe care el le-ar fi trimis prietenei sale, dacă nu va afirma public că articolul tabloidului nu are motivaţie politică.
Într-o postare pe blog, Bezos a făcut aluzie la nemulţumirea Arabiei Saudite faţă de modul în care ziarul Washington Post, care este proprietatea lui Bezos, a relatat despre asasinarea jurnalistului saudit Jamal Khashog.
Bezos s-a referit şi la articolele din presă referitoare la posibilele legături dintre AMI şi Arabia Saudită.
„Aceasta este o problemă între două părţi, nu avem nicio legătură cu asta”, a afirmat Adel al-Jubeir la emisiunea „Face the Nations” de la CBS, întrebat dacă guvernul saudit a fost implicat în informaţiile publicate de Enquirer.
„Pentru mine sună a telenovelă”, a afirmat Adel al-Jubeir într-un interviu difuzat duminică, din care au fost fost publicate fragmente pe site-ul CBC. Jubeir a mai afirmat că nu are cunoştină despre legături între guvernul saudit şi AMI sau directoru general al acesteia, David Pecker.
AMI a anunţat vineri că relatările sale despre Bezos au fost legale şi că va investiga acuzaţiile acestuia.
Asasinarea lui Khashoggi la consulatul Arabiei Saudite din Istanbul, în octombrie anul trecut, a tensionat legăturile Arabiei Saudite cu aliaţii săi occidentali, a expus regatul la posibile sancţiuni şi a afectat iaginea prinţului moştenitor, Mohammed bin Salman.
Sursa: news.ro
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.