Foto Super-iahtul scufundat în Mediterana era al unui oligarh rus și ar fi costat 50 de milioane de dolari. Nu se știe încă ce s-a întâmplat
Data actualizării: Data publicării:
Super-iahtul scufundat în Mediterana era al unui oligarh rus și ar fi costat 50 de milioane de dolari. FOTO: Profimedia Images
Super-iahtul care s-a scufundat în Marea Mediterana, în apropiere de Sicilia, ar fi aparținut oligarhului rus Gennady Ayvazyan. Jurnaliștii italieni scriu că nava de lux l-ar fi costat pe magnatul cărbunelui cel puțin 50 de milioane de dolari. Încă nu se cunosc cauzele scufundării iahtului.
Nava de lux, cu o lungime de 40 de metri, la bordul căreia erau nouă persoane, s-a scufundat la aproximativ 15 km de coastele localității Catanzaro Marina din regiunea Calabria. Nu se cunosc cauzele acestui accident.
Super-iahtul scufundat în Mediterana era al unui oligarh rus și ar fi costat 50 de milioane de dolari. FOTO: Profimedia Images
Publicația italiană La Gazzetta Del Mezzogiorno și Nexta au scris că super-iahtul ar aparține magnatului rus al cărbunelui Gennady Ayvazyan.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Bărbatul de 54 de ani, cu o valoare estimată la 500 de milioane de dolari, este coproprietarul Kuzbassrazrezugol Holding și președintele companiei Krutrade, al doilea exportator de cărbune din Rusia.
El ar fi devenit proprietar al navei de lux în 2019, scrie presa italiană.
Super-iahtul scufundat în Mediterana era al unui oligarh rus și ar fi costat 50 de milioane de dolari. FOTO: Profimedia Images
Jurnaliștii italieni scriu că nava l-a costat pe Ayvazyan cel puțin 50 de milioane de dolari și că a fost unul dintre cele mai mari iahturi construite de Monaco Yachting and Technologies.
Momentul scufundării iahtului de lux în Marea Mediterană a fost filmat de Garda de Coastă și arată cum vasul mai întâi se înclină într-o parte, apoi începe sa ia apă și în final i se mai vede doar prora ieșită la suprafață înainte ca ambarcațiunea să dispară sub apă aproape vertical.
Sâmbătă noapte, paza de coastă italiană a primit un apel de urgență de la căpitanul navei și a intervenit salvând toate cele nouă persoane aflate la bord - patru pasageri și cinci membri ai echipajului.
Vasul „Saga” se îndrepta dinspre Gallipoli spre Milazzo în momentul în care a început să ia apă la bord. Autoritățile au deschis o anchetă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.