Video Comparația făcută de Steve Witkoff, la Paris: ce a spus despre Palatul Elysee și care au fost reacțiile internauților francezi
Data publicării:
Palatul Elysee din Paris, Foto: Shutterstock
Şeful diplomaţiei americane Marco Rubio şi trimisul special al lui Donald Trump, Steve Witkoff, au fost joi la Paris. Primit de preşedintele Emmanuel Macron pentru discuţii privind conflictul din Ucraina, Steve Witkoff a făcut o comparaţie cel puţin surprinzătoare, considerând că Palatul Élysée „seamănă cu clubul lui Donald Trump de la Mar-a-Lago”, relatează Le Figaro, potrivit News.ro.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Comparaţia a stârnit reacţii pe reţeaua socială X, utilizatorii subliniind pe bună dreptate că Palatul Élysée a fost construit între 1718 şi 1720, în timp ce reşedinţa privată a lui Donald Trump a fost construită în anii 1920.
„Doar un ignorant total needucat ar putea compara Palatul Élysée, o bijuterie arhitecturală şi artistică a Franţei secolului al XVIII-lea, cu casa lui Trump de la Mar-a-Lago, care are un stil total insipid şi kitsch, fără niciun fel de clasă”, a scris un utilizator al platformei.
Situată în West Palm Beach, Florida, proprietatea lui Donald Trump a devenit un club privat deschis celor mai bogaţi oameni din lume. Reşedinţa a fost cumpărată în 1985 de republican, pe atunci un magnat imobiliar din New York. Acesta a transformat apoi vila, care se întinde pe aproape 6.000 de metri pătraţi, într-un club privat rezervat pentru 500 de membri.
Mar-a_lago, Foto: Jud McCranie. CC BY-SA 4.0 via wikimedia.org
Pentru a deveni membru, trebuie plătită iniţial o taxă de intrare de 1 milion de dolari, plus 20.000 de dolari cotizaţie anuală. Donald Trump îi primeşte, de asemenea, pe omologii săi străini pe proprietatea sa de la Mar-a-Lago, supranumită „Casa Albă de iarnă”. La sfârşitul lunii ianuarie, premierul italian Giorgia Meloni i-a făcut o vizită neoficială preşedintelui american la prestigioasa sa reşedinţă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.