Continuă greva de la Lufthansa. Vor fi afectați și românii
Data actualizării: Data publicării:
Sursa foto: Getty Images
Piloții de la compania aeriană germană Lufthansa au anunțat, miercuri, că vor prelungi greva cu încă 24 de ore, urmând ca vineri să fie afectate zborurile pe distanțe scurte cu plecare din Germania, transmite Reuters, citată de Agerpres.
Foto: Guliver/GettyImages
La miezul nopții de marți spre miercuri, sindicatul Vereinigung Cockpit (VC) care îi reprezintă pe piloții de la Lufthansa a demarat o grevă de protest de două zile, ceea ce a obligat cel mai mare transportator aerian european să anuleze aproximativ 1.800 de zboruri. Aceasta este a 14-a grevă organizată de sindicatul Vereinigung Cockpit (VC) de la începutul disputei cu managementul, în luna aprilie 2014.
Sindicatul Vereinigung Cockpit a precizat că, în timp ce greva de miercuri și joi va afecta atât zborurile pe distanțe scurte, cât și cele pe distanțe lungi, acțiunea de protest de miercuri va afecta doar zborurile pe distanțe scurte cu plecare din Germania.
Vereinigung Cockpit a decis să intre în grevă în urma eșecului negocierilor cu managementul pentru un nou contract colectiv de muncă pentru cei 5.400 de piloți și copiloți. Sindicatul solicită o majorare salarială medie de 3,7% pe an, în timp ce echipa managerială oferă o majorare de 2,5%, care, în opinia sindicatului, este egală cu o înghețare a salariului.
Lufthansa, cel mai mare transportator aerian european, s-a confruntat în ultimii ani cu greve repetate din partea piloților și personalului de bord încercând să introducă noi măsuri de reducere a costurilor pentru a putea face față competiției crescute venite din partea noilor companii aeriene din Orientul Mijlociu, dar și din partea companiilor low cost.
Conform Airlines Travel.ro au fost afectate și toate zborurile operate de Lufthansa din/spre București. Pe programul de zbor, apar anulate zborurile: LH1657 București - Munchen; LH1423 București - Frankfurt; LH1652 / LH1653 Munchen - București - Munchen; LH1418 / LH1419 Frankfurt - București - Frankfurt; LH1654 / LH1655 Munchen - București - Munchen
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.