Întâlnirea lui Zuckerberg cu eurodeputații, transmisă live
Data publicării:
WASHINGTON, DC - APRIL 10: Facebook co-founder, Chairman and CEO Mark Zuckerberg arrives to testify before a combined Senate Judiciary and Commerce committee hearing in the Hart Senate Office Building on Capitol Hill April 10, 2018 in Washington, DC. Zuckerberg, 33, was called to testify after it was reported that 87 million Facebook users had their personal information harvested by Cambridge Analytica, a British political consulting firm linked to the Trump campaign. (Photo by Chip Somodevilla/Getty Images)
Întâlnirea de marţi între directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, şi eurodeputaţi, care i-au cerut fondatorului reţelei sociale să dea explicaţii despre lacunele acesteia în ce priveşte protecţia datelor personale, va fi transmisă în direct.
Mark Zuckerberg / FOTO: Guliver / Getty Images
„Am discutat cu domnul Zuckerberg despre posibilitatea unei retransmisii în direct prin internet a acestei întâlniri. Sunt bucuros să anunţ că a acceptat această nouă solicitare”, a informat preşedintele Parlamentului European, Antonio Tajani, pe contul său de Twitter.
„Este o veste excelentă pentru cetăţenii UE. Îi mulţumesc pentru respectul pe care îl arată Parlamentului European”, a mai scris Tajani.
Întâlnirea între Mark Zuckerberg şi şefii grupurilor politice din PE, cerută de UE după izbucnirea scandalului Cambridge Analytica, fusese anunţată miercurea trecută şi, iniţial, urma să aibă loc cu uşile închise.
Mai mulţi viitori participanţi au deplâns însă această situaţie, cerând ca declaraţiile lui Zuckerberg să fie publice, aşa cum s-a întâmplat la audierea şefului Facebook în Congresul american luna trecută.
Întâlnirea de marţi este cu atât mai importantă cu cât va avea loc cu doar trei zile înainte de intrarea în vigoare, la 25 mai, a Regulamentului european privind protecţia datelor.
Întâlnirea a fost însă decalată cu o jumătate de oră faţă de anunţul iniţial, urmând să se desfăşoare între orele locale 18:15 (19.15, ora României) şi 19:30.
De altfel, Tajani şi Zuckerberg vor avea o întrevedere bilaterală de 30 de minute între orele locale 17:45 şi 18:15, a precizat luni un purtător de cuvânt al preşedintelui Parlamentului European.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.