Loteria din Spania. Câștig fabulos pentru clienții unui bar
Data publicării:
Foto: Guliver / GettyImages
Clienţii unui bar din orașul spaniol Vilalba au câştigat împreună 220 de milioane de euro la tradiţionala loterie organizată de Crăciun, El Gordo, relatează DPA, citată de Agerpres.
Foto: Guliver / GettyImages
„Nici nu pot să-mi dau seama cât de mulţi bani înseamnă această sumă”, a spune Pillar, patroana barului şi comerciantă de bilete la loterie, adăugând că şi numele ei se află pe lista câştigătorilor.
Premiile totale din acest an au fost de 2,4 miliarde de euro, iar cel mai mare dintre premiile individuale - denumit „El Gordo” - este de 4 milioane de euro.
În total, 160 de premii principale sunt atribuite în cadrul acestei loterii, întrucât fiecare dintre cele 100.000 de numere este vândut de 160 de ori.
Mulţi dintre spanioli aleg să cumpere o zecime dintr-un tichet de loterie, contra sumei de 20 de euro, în loc să achiziţioneze un bilet integral, care costă 200 de euro. În acest fel, premiile câştigate la loteria spaniolă sunt distribuite unui număr mai mare de persoane.
Regiunea Galicia din nord-vestul Spaniei a fost cel mai mare câştigător de premii în 2017. Locuitorii din această regiune au câştigat împreună 520 de milioane de euro, a anunţat LAE, organizatorul loteriei.
Extragerile au loc în fiecare an pe 22 decembrie.
Loteria, organizată în acest an la Teatro Real - sediul Operei din Madrid - în cadrul căreia sunt atribuite numeroase premii de mai mică valoare, durează de obicei peste trei ore.
Numerele norocoase sunt extrase de un grup de copii, care scot bile de lemn din două sfere de mari dimensiuni şi, apoi, încep să cânte cu voci suave şi să anunţe în această manieră insolită numerele înscrise pe fiecare bilă.
Premiul cel mare poate să ajungă la 680 de milioane de euro, însă el este împărţit de obicei între câteva mii de deţinători de bilete.
La această tradiţie, ce a debutat în urmă cu peste 200 de ani, în 1812, participă milioane de spanioli, care iau cu asalt site-urile organizatorilor şi stau la cozi impresionante în faţa magazinelor din întreaga ţară pentru a cumpăra bilete la loterie.
Mulţi rezidenţi spanioli cumpără tichete în grup, iar companiile, barurile şi asociaţiile profesionale oferă adeseori angajaţilor şi clienţilor lor bilete la această loterie. În ziua extragerii, spaniolii se reunesc în faţa televizoarelor în speranţa că vor auzi corul de copii cântând numerele înscrise pe biletele lor.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.