Foto “Rainbowgate”. Mai mulți sponsori ai EURO 2020 au afișat, în timpul meciurilor, reclame în culorile curcubeului
Data actualizării: Data publicării:
Sponsorii UEFA EURO 2020 au afișat reclame în culorile curcubeului la meciurile Ţara Galilor - Danemarca şi Italia - Austria pentru a susține comunitatea LGBT. Foto: Laurence Griffiths/ Getty Images
Mai mulţi sponsori ai UEFA au realimentat, sâmbătă, polemica "Rainbowgate" la EURO 2020, afişând pe panourile publicitare luminoase de la marginea terenului culorile curcubeului reprezentative pentru comunitatea LGBT, relatează AFP. UEFA a refuzat, miercuri, iluminarea stadionului din Munchen.
La Amsterdam, pentru meciul Ţara Galilor - Danemarca (0-4) şi apoi la Londra, la meciul Italia - Austria (2-1), din optimile de finală, mai mulţi parteneri comerciali importanți ai UEFA au afişat mesaje publicitare în culorile curcubeului, cu sloganuri precum "Cheers to all fans" ("Sănătate tuturor fanilor").
Sponsorii UEFA EURO 2020 au afișat reclame în culorile curcubeului la meciul Italia - Austria din optimi pentru a susține comunitatea LGBT. Foto: Andy Rain - Pool/ Getty Images
Printre aceştia s-au aflat constructorul auto Volkswagen, fabricantul de bere Heineken, reţeaua de socializare TikTok sau platforma de rezervări de cazare Booking, potrivit Agerpres.
Sponsorii UEFA EURO 2020 au afișat reclame în culorile curcubeului la meciul Ţara Galilor - Danemarca din optimi pentru a susține comunitatea LGBT. Foto: Dean Mouhtaropoulos/ Getty Images)
UEFA a refuzat o solicitare a primăriei din Munchen pentru a ilumina stadionul Allianz -Arena în culorile curcubeului, care sunt utilizate adesea de comunităţile lesbiene, gay, bisexuale şi transsexuale. Primarul orașului german a solicitat afișarea simbolului ca semn de protest împotriva legislaţiei anti-LGBT promovate de guvernul maghiar, cu ocazia meciului Germania - Ungaria (2-2).
UEFA a declinat această doleanţă, amintind că este o organizaţie neutră din punct de vedere politic şi religios, atrăgându-şi însă numeroase critici din toată Europa.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.