Un bărbat răpit acum 3 decenii și-a regăsit mama după ce a desenat din memorie o hartă a satului copilăriei sale
Data actualizării: Data publicării:
Un chinez care a fost răpit în urmă cu peste 30 de ani și-a reîntâlnit mama biologică după ce a desenat din memorie o hartă a satului copilăriei sale.
Li Jingwei avea doar patru ani când a fost ademenit și apoi vândut de o rețea de trafic de copii.
Pe data de 24 decembrie, el a distribuit o hartă desenată de mână pe aplicația Douyin, iar poliția a găsit similarități cu un sat mic în care se afla o femeie al cărei fiu dispăruse. După realizarea testelor ADN, cei doi s-au reunit sâmbătă, în provincia Yunnan, relatează BBC.
O filmare din momentul întâlnirii îl arată pe Li Jingwei îndepărtându-i cu grijă masca mamei sale pentru a-i examina fața, după care izbucnește în lacrimi și o îmbrățișează.
„33 de ani de așteptare, nenumărate nopți albe și, în sfârșit, o hartă desenată manual din memorie - este momentul eliberării perfecte”, a scris Li pe profilul său de pe Douyin. „Mulțumesc tuturor celor care m-au ajutat să mă reîntâlnesc cu familia mea”.
Li a fost răpit în apropierea orașului Zhaotong din sud-vestul provinciei Yunnan în 1989 și ulterior vândut unei familii care locuiește la peste 1.800 km distanță.
Trăiește acum în provincia Guangdong din sudul Chinei, iar părinții adoptivi nu i-au spus nimic despre originile sale și nici nu a găsit informații în bazele de date cu ADN. Așa că a apelat la internet.
„Sunt un copil care își caută casa. Am fost dus în Henan de un vecin chel în jurul anului 1989, când aveam aproximativ patru ani", a spus el într-un clip care a fost distribuit de mii de ori. „Aceasta este o hartă a zonei mele natale, pe care am desenat-o din memorie”, a spus el ridicând un desen care includea caracteristici precum o clădire despre care credea că este o școală, o pădure de bambus și un mic iaz.
Răpirile de copii nu sunt neobișnuite în China, o societate care pune mare preț pe copiii băieți. Mulți copii sunt răpiți la o vârstă fragedă și vânduți altor familii. În 2015, s-a estimat că 20.000 de copii erau răpiți în fiecare an.
În 2021 au existat numeroase cazuri de tineri reuniți cu părinții lor biologici, după despărțiri de decenii. În iulie, Guo Gangtang și-a regăsit fiul, la 24 de ani după ce fusese răpit în provincia Shandong.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 102 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.