„Moartea în vacanță”, filmul românesc de peste un milion de euro. Mircea Bravo: „Mă bat cu Ciucă și Ciolacu pe afișe”.

Data actualizării: Data publicării:
Săptămâna aceasta a avut loc premiera filmului „Moartea în vacanță”, care a avut un buget de peste un milion de euro. Foto: captură foto/ Bravo Films

„Moartea în vacanță” este o comedie ce a avut premiera în toate cinematografele din țară pe 28 octombrie, bazată pe întâmplări reale, potrivit Agerpres. Actorul Mircea Bravo mărturisește că „promovarea nu este ieftină în România” și că bugetul de producție, dar și de promovare a lungmetrajului a depășit un milion de euro, în contextul campaniei electorale. 

Comedia spumoasă îi are în prim-plan pe actorii Mircea Bravo, care-l interpretează pe Adrian, Costel Bojog jucându-l pe Mihăiță și Maria Popovici, cunoscută din film drept Patricia.

Acțiunea filmului

Filmul „Moartea în vacanță” este inspirat dintr-o poveste reală, ce are în prim-plan o familie aflată în vacanță în Grecia care se confruntă cu moartea neașteptată a bunicii. 

Membrii familiei iau ulterior decizia de a o transporta ilegal în țară și de a falsifica testamentul, pentru a rămâne cu averea femeii de aproape opt milioane de euro.

Această acțiune stă la baza comediei despre cârdășie, moarte și speranța moștenirii unei averi, menționează sursa citată.

Producţia

Filmările au avut loc pe parcursul unei luni si jumătate în mai multe locații din țară, dar și din străinătate precum: Insula Poros din Grecia, Veliko Tarnovo din Bulgaria, Cluj și Giurgiu în România.

Colaborarea dintre echipa Bravo Films si comunităţile locale a fost excelentă, echipa de producţie având ocazia să se bucure de un mediu de lucru relaxant și productiv, care a dus la calitatea finală a filmului, mărturisește actorul Bravo. 

Costurile: „Promovarea nu este ieftină în România”

Protagonistul Mircea Bravo a declarat când s-a lansat filmul că s-a făcut o investiție de mai multe zerouri. Tânărul actor spune că atât producția lungmetrajului a fost costisitoare, cât și campania de promovare: 

„Bugetul fost cam un milion de euro, dar la care se adaugă și partea de promovare. Și promovarea nu este ieftină în România, mai ales că am făcut odată cu campania asta electorală. Și practic mă bat cu Ciucă și cu Ciolacu în afișe și add-uri și de toate. Și automat bugetul a crescut mai mult, deci un milion și câteva sute de mii de euro”, susține actorul.

 

Editor : Andreea Stanciu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cea mai bună țară pentru retragerea la pensie se află la mii de kilometri. Totuși, europenii au o opțiune...
Digi FM
Prințesa Kate și prințul William, alături de adorabilii George și Charlotte, la Wimbledon. Regele Felipe al...
Pro FM
Katy Perry și Orlando Bloom, surprinși din nou împreună pe un iaht de lux, la doar câteva zile după...
Film Now
Nicole Kidman, apariție intens comentată la un show de modă la Paris. Unii o acuză că și-a „înghețat fața”...
Adevarul
Educația teatrală, materie obligatorie în clasa a XI-a, educația sexuală nu este în programa școlară
Newsweek
Punctaj la pensie, majorat cu 50% pentru un pensionar. Casa de Pensii, înfrângere uriașă în instanță
Digi FM
Părinții ei sunt multimilionari, dar ea a ales simplitatea. Fiica lui Tom Cruise, impresionantă pe străzile...
Digi World
Descoperire revoluționară în Marea Piramidă din Egipt. Inscripții vechi de 4.500 de ani schimbă tot ce se...
Digi Animal World
Lătratul câinilor, tradus de un expert. 4 mesaje pe care animalul tău încearcă să ți le transmită
Film Now
Cum arată azi actorii din „Scary Movie”. Ce fac vedetele la 25 de ani de la premiera comediei horror
UTV
Iustin Petrescu pierde primul proces din scandalul cu Marilu Dobrescu