FOTO&VIDEO | Tesla Model X are concurență la jumătate de preţ
Data actualizării: Data publicării:
Compania chineză Nio, un startup producător de vehicule electrice, a lansat weekend-ul trecut primul său model de serie, ES8, al cărui preţ porneşte de la 448.000 de yuani (67.765 dolari), jumătate faţă de preţul de pornire al automobilului Tesla Model X pe piaţa din China, transmite CNBC.
Preţul Model X pe piaţa chineză porneşte de la 836.000 de yuani (126.470 de dolari). În varianta de bază, SUV-ul american are autonomie de 413 kilometri, accelerație de la 0 la 100 km/h în circa 4,8 secunde, tracțiune integrală și șapte locuri.
Nio beneficiază şi de avantajul subvenţiilor oferite de autorităţile de la Beijing pentru vehiculele electrice.
„Este greu de evaluat cum va afecta lansarea modelului ES8 vânzările Tesla în China. Poate Tesla va vinde mai puţin după lansarea produsului nostru. Sau, probabil, creşterea vânzărilor lor va continua, pentru că întreaga piaţă este în creştere”, a declarat fondatorul şi preşedintele Nio, William Li, pentru CNBC.
ES8, un vehicul electric cu şapte locuri, este fabricat la comandă şi poate fi personalizat şi echipat cu un sistem de inteligenţă artificială. Automobilul care are tracțiune integrală poate accelera la 100 de kilometri pe oră în 4,4 secunde și are o autonomie de până la 500 kilometri.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Concurenţa puternică de pe piaţa vehiculelor electrice din China este susţinută de strategia agresivă a guvernului de la Beijing de a reduce poluarea gravă a aerului din ţară.
Beijinul oferă subvenţii generoase şi investiţii ale statului în acest sector, inclusiv pentru construirea unei reţele de staţii de încărcare a bateriilor.
Tesla intenţionează la rândul ei să înceapă producţia de automobile în China, care este cea mai mare piaţă din lume pentru vehiculele electrice.
Tesla Model X
Vânzările de vehicule care folosesc forme noi de energie au crescut cu 51,4% în perioada ianuarie-noiembrie, potrivit datelor asociaţiei industriei auto din China.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.