Twitter introduce câteva modificări din 19 septembrie
Data publicării:
Rețeaua de socializare Twitter introduce câteva modificări la platforma sa digitală, începând din 19 septembrie, în ce privește contorizarea celor 140 de caractere în cadrul mesajului postat de utilizatori, scrie digitaltrends.com, citat de Agerpres.
Foto: Guliver/GettyImages
Trimiterea standard către utilizatorul căruia i se răspunde prin mesaj (@nume) nu va mai fi contorizată de acum înainte în limita acelor 140 de caractere, la fel se va întâmpla și cu atașamentele media precum fotografiile, videoclipurile sau imaginile animate (GIF).
Compania care deține rețeaua de socializare anunțase că pregătește aceste modificări încă din luna mai a acestui an. Potrivit portalului The Verge, care citează un purtător de companiei Twitter, noile funcționalități vor fi puse în funcțiune în această săptămână.
De asemenea, utilizatorii de Twitter vor beneficia de un serviciu de alerte privind anumite platforme de streaming, dacă ei urmăresc deja conturile respective, cu care rețeaua de socializare are parteneriate. Astfel, utilizatorii vor fi informați în timp real despre transmiterea anumitor evenimente sportive ale NFL, despre știri sau emisiuni live ale Bloomberg sau alt tip de conținut furnizat de compania de știri și divertisment Cheddar.
S-a discutat mult în mediul online pe marginea eliminării limitei de 140 de caractere, fiind luate în considerare și variante privind creșterea acestei limite până la 10.000 de caractere, însă directorul executiv al Twitter, Jack Dorsey, a confirmat în luna martie a acestui an că discuțiile pe marginea limitei respective au fost exagerate și că limita rămâne valabilă. Chiar și în ce privește noile funcționalități, din 19 septembrie, limita de 140 de caractere rămâne neschimbată.
Prin aceste modificări Twitter încearcă să își mărească baza de utilizatori care în prezent este de 313 milioane. Recent, au fost vehiculate informații privind o eventuală cumpărare a Twitter de către o altă companie, însă reprezentanții rețelei de socializare au declarat săptămâna trecută că nu au fost făcute oferte în acest sens și că se vor concentra în continuare pe reducerea costurilor, scrie digitaltrends.com.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.