Galerie Foto Garda de Mediu a găsit 100 de tone de deșeuri aruncate pe platforma Nitramonia Făgăraș. Primar: Au venit în weekend când nu se lucrează
Data actualizării: Data publicării:
Garda de Mediu a găsit 100 de tone de deșeuri aruncate pe platforma Nitramonia Făgăraș. FOTO Facebook Octavian Berceanu
Vechea platformă industrială Nitramonia, din Făgăraș, s-a transformat într-un depozit ilegal de gunoi. Ar fi acolo aproape 100 de tone de deșeuri, spun reprezentanții Gărzii de Mediu. Autoritățile locale au găsit rapid o scuză: controlul a fost făcut în weekend, atunci când angajații din salubritate nu lucrează.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Deșeuri menajere amestecate, aruncate pe jos, în ploaie. Așa arăta în weekend vechea platformă a Nitramonia Făgăraș, cândva o companie importantă din industria chimică a țării.
Astea sunt plouate și stau de săptămâni bune după cum arată, au constatat inspectorii de mediu.
Mircea Paraschiv, comisar șef la Comisariatul Județean al Gărzii Naționale de Mediu Brașov: Au fost depozitate peste 80 de tone de deșeuri care se aflau în curtea agentului economic în vederea sortării.
Practic, acolo era conținutul a opt containere cu un volum de 33 mc fiecare. Potrivit autorităților, această cantitate s-a strâns în numai două zile. Primarul susține însă că acele deșeuri nu erau periculoase pentru mediu sau populație.
Gheorghe Sucaciu, primarul municipiului Făgăraș: Dacă vorbim de acel control, vineri au venit mașinile cele de cinci tone, șapte tone, două tone, au descărcat aici pe platformă, iar în weekend programul nu permite ca aceste deșeuri să fie separate și să fie transportate.
A doua zi după controlul Gărzii de Mediu, toate gunoaiele menajere au fost luate și duse la groapa ecologică din Brașov. Iar pe platforma Nitramonia au mai rămas numai
PET-uri, sticle, cartoane, chiar și saltele uzate și aruncate, dar grupate selectiv și multe dintre ele deja balotate.
Legea le permite să le păstreze acolo în aceste condiții, până se strânge o anumită cantitate pe care apoi reușesc să o vândă.
În ultimii doi ani, firma de salubritate din Făgăraș a fost amendată cu aproximativ 300.000 de lei tot pentru depozitare ilegală de deșeuri.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.