(P) Surprize, surprize! Eurosurprizele pe care merg toți pariorii inteligenți și care aduc banii

Avem megafotbal vara asta. A început bine sezonul cald. Nici fierbințeală să pici pe stradă, revine lumea la stadion și avem Euro. 2020 sau 2021, nu prea s-a înțeles lumea aici. Ne-am înțeles însă la 24 de echipe, 51 de meciuri și 12 stadioane. Printre care și al nostru. Ăl mai mare și mai frumos.
Marele păcat rămâne însă. Noi nu suntem acolo. Nu suntem cu Naționala, așa cum am fi avut oportunitatea, mai ales acum că se joacă și la noi. A devenit o obișnuință așa că surpriză ar fi fost dacă s-ar fi întâmplat. Dar lasă că vom fi acolo cu victoriile altora și cu câștigul nostru pe bilet.
La Casa o să avem oferte care o să-ți pice pe bune din cer. Dincolo de combinații speciale de pariuri și de cote și de premieri punctuale. În promoția Eurosurprize, și online, și în agenții, ca să fie treaba-treabă, trebuie să te înscrii, să depui și să primești pe măsură. Pe măsura depunerilor, că așa-i viața.
Câștigi automat pariuri fără risc până la 250 de lei, cote mărite până la 50% și 100 free spins (rotiri gratuite). Chiar și premii cash dacă ești cuminte și ascultător. Și sigur că vorbim numai de câteva surprize. Le ai pe toate aici, în mecanismul campaniei. Minunile astea țin 30 de zile, cât ține și Euro. Așa că ochii pe tv la meciuri și la campania asta.
Să recapitulăm. Din 11 până în 11. Din iunile până-n iulie. Depui și primești automat online și în agenții. Pariezi pe Euro și câștigi!
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.