Jucătoarea Monica Niculescu, locul 58 WTA, a pierdut, vineri, şi al şaptelea meci disputat în compania sportivei Caroline Wozniacki, locul 74 mondial, daneza impunându-se în faţa româncei în turul trei al US Open la fel ca în confruntările precedente, în două seturi.
Foto: Guliver/GettyImages
ACTUALIZARE 20:07 - Caroline Wozniacki a câştigat meciul cu scorul de 6-3, 6-1, într-o oră şi 27 de minute.
Cele două sportive au mai fost adversare de şase ori: în 2006 la Istanbul (6-4, 6-0 pentru Wozniacki), în 2008 la New Haven (6-3, 6-3 pentru daneză), în 2012 la Australian Open (6-2, 6-2 pentru Wozniacki), în 2013 la Cincinnati (6-4, 6-3 pentru Wozniacki), la Beijing (6-3, 6-1 pentru Wozniacki) şi în Luxemburg (6-3, 6-2 pentru Wozniacki).
Participarea în turul al treilea al probei de simplu feminin la US Open este recompensată cu un premiu de 140.000 de dolari şi 130 de puncte WTA.
Monica Niculescu joacă la US Open şi la dublu. Ea şi sportiva americană Vania King, favorite 10, sunt calificate în turul doi, fază în care vor întâlni gemenele ucrainene Liudmila şi Nadia Kicenok.
După o perioadă complicată, în care a acuzat o accidentare, sportiva din Slatina şi-a revenit complet şi arată o dispoziţie de joc excelentă. După ce a învins-o în primul tur pe mult mai bine cotata Barbara Strycova, Niculescu a câştigat duelul românesc împotriva Anei Bogdan şi s-a calificat în turul 3 la US Open. Monica, locul 58 WTA, nu i-a lăsat nicio şansă compatrioatei sale, pe care a învins-o cu 6-0, 6-1, după o oră şi 24 de minute.
Acum, Monica o e gata de o dispută de foc, în faţa unei jucătoare incomode. Caroline Wozniacki a avut un an 2016 modest, însă daneza a produs surpriza în turul secund de la Flushing Meadows, învingând-o în două seturi, scor 6-4, 6-4, pe Svetlana Kuznetsova. În teorie, daneza e mare favorită, având în vedere că a câştigat toate cele şase dispute precedente cu Niculescu fără a pierde măcar un set, însă depinde mult în ce formă se va afla.
Wozniacki a obişnuit să fie extrem de inconstantă, având fluctuaţii mari de formă de la o partidă la alta, iar defensiva excelentă a Monicăi o poate incomoda vizibil.
Cea mai bună performanţă a Monicăi la US Open e chiar un tur 4, realizat în 2011, ea netrecând de altfel niciodată de optimile unui Grand Slam. De partea cealaltă, Wozniacki a făcut în două rânduri finală la New York (2009 şi 2014).
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.