Meciul dintre Simona Halep și Angelique Kerber a fost „o confruntare magnifică”, iar românca a fost o „forţă irezistibilă”, scrie site-ul WTA după meciul din sferturile de finală de la Roland Garros.
Foto: Agerpres
„Numărul 1 mondial Simona Halep a revenit în faţa numărului 12, Angelique Kerber, scor 6-7 (2), 6-3, 6-2, şi s-a calificat pentru a treia oară în semifinale la Roland Garros, câştigând o confruntare magnifică, decisă la limită. (…) După un time-out medical al campioanei de la Sydney, Halep a accelerat jocul şi a câştigat patru din ultimele cinci ghemuri. A fost sufocantă în atac şi impenetrabilă în apărare, o forţă irezistibilă şi de neclintit”, notează wtatennis.com.
Site-ul competiţiei, rolandgarros.com, scrie că Halep a suferit în faţa lui Kerber, dar s-a impus, iar munca sa intensă a fost recompensată. Site-ul turneului menţionează că Halep a arătat „o acoperire a terenului impresionantă”.
„Ea va juca cu Muguruza, câştigătoarea duelului cu Maria Şarapova. Diferenţa de stiluri dintre româncă, veritabil metronom, dublă finalistă a turneului în 2017 şi 2014, şi spaniolă, laureată în 2016 cu un joc exploziv, este promiţătoare”, adaugă rolandgarros.com.
L’Equipe notează că Halep a fost în dificultate în primul set, dar apoi a răsturnat situaţia şi a învins-o pe Kerber. “Simona Halep revine după un start lent şi trece în forţă de Angelique Kerber”, a titrat şi The Telegraph.
„Halep câştigă duelul extenuant şi s-a calificat în semifinale la French Open”, a notat Reuters. „După un prim set în care a început încet şi pe care l-a pierdut la tiebreak, Halep a revenit în forţă în al doilea, iar în al treilea a doborât apărarea şi determinarea sportivei germane”, adaugă agenţia de presă.
Simona Halep, locul I WTA, s-a calificat în semifinalele turneului de la Roland Garros, după ce a învins-o, miercuri, cu scorul de 6-7 (2), 6-3, 6-2, pe germana Angelique Kerber, locul 12 WTA.
În semifinală, a şasea din carieră la un Grand Slam, a treia la Roland Garros, Simona Halep va juca împotriva spaniolei Garbine Muguruza, locul 3 WTA, atât pentru calificarea în ultimul act al French Open, cât şi pentru locul I WTA. Jucătoarea care se va impune în această întâlnire va fi, luni, numărul 1 mondial.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.