Maria Şarapova i-a răspuns cu mult sarcasm danezei Caroline Wozniacki, care s-a plâns de faptul că organizatorii US Open o programează pe rusoaică să joace pe arena centrală de la Flushing Meadows, deşi este o sportivă care s-a dopat, relatează News.ro.
Foto: US Open
„Nu fac eu programul. Sunt o mare competitoare. Dacă mă scoţi în parcarea din Queens, voi fi fericită să joc acolo. Nu e o problemă care contează pentru mine. Ce contează pentru mine este că sunt în optimile de finală. Nu sunt sigură unde e ea”, a declarat Şarapova.
Jucătoarea daneză Caroline Wozniacki a criticat decizia organizatorilor US Open, care au programat meciurile rusoaicei Maria Şarapova, care a folosit „substanţe interzise ce îmbunătăţesc performanţele”, pe terenul central, Arthur Ashe Stadium, în timp ce ea, numărul 5 mondial, a fost trimisă să joace în turul al doilea pe terenul 5, de la ora 23.00.
Organizatorii de la US Open au avut probleme majore, miercuri, când au fost nevoiţi să programeze 87 de meciuri din cadrul ultimului Grand Slam al anului, multe amânate din ziua precedentă, din cauza ploii.
„Cred că este inacceptabil să faci un program în care numărul 5 mondial joacă pe terenul 5, al cincilea meci, pe la ora 23.00. Când vorbim de terenul central, înţeleg complet partea de afaceri a lucrurilor şi altele, dar cred că e o discutabil când cineva care revine după o pedepasă pentru dopaj - substanţe care îmbunătăţesc performanţele, ştii - primeşte brusc să joace toate meciurile pe terenul central. Nu cred că se oferă un bun exemplu. Cineva care se luptă să revină după o accidentare şi este pe locul 5 în lume merită să joace pe un teren mai mare decât pe terenul 5. În cele din urmă, ne-au mutat pe terenul 17, care e drăguţ şi am avut o atmosferă frumoasă acolo. Dar, da, cred că ei (n.r, - organizatorii) ar trebui să vadă ce trebuie să facă în viitor”, a declarat Wozniacki, cotidianului danez Ekstra Bladet, citat de BBC.
Wozniacki a fost eliminată de Ekaterina Makarova, locul 40 WTA, cu scorul de 6-2, 6-7 (5), 6-1, în manşa a doua a turneului, în ultimul meci al zilei.
În schimb, Şarapova, locul 146 WTA, beneficiară a unui wild card, s-a calificat în optimile de finală ale US Open, după ce a învins-o, vineri, cu scorul de 7-5, 6-2, pe americanca Sofia Kenin, locul 139 WTA, de asemenea beneficiară a unui wild card. Maria Şarapova, care a întrecut-o pe Simona Halep în turul I, a jucat toate meciurile de la această ediţie a US Open pe arena centrală, Arthur Ase Stadium.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.