Petra Kvitova din Cehia, nr. 2 WTA, a fost eliminată marți noapte de la Miami Open 2019 de jucătoarea Ashleigh Barty din Australia, nr. 11 WTA, care se califică astfel pentru prima dată în semifinalele competiției.
Ashleigh Barty produce surpriza și o elimină pe Petra Kvitova, nr. 2 WTA, în sferturile de finală de la Miami Open 2019 Foto: Guliver/Getty Images
Ashleigh Barty s-a impus în fața Petrei Kvitova după un meci lung, de mai bine de două ore și jumătate - întrerupt și de ploaie și încheiat târziu în noapte. Primul set a fost câștigat de sportiva din Australia cu 7 la 6. După reluarea partidei întrerupte din cauza ploii, setul al doilea i-a revenit Petrei Kvitova cu 6-3, dar în decisiv australianca s-a mișcat rapid și a câștigat cu 6-2.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Ashleigh Barty, o sportivă tânără, de 22 de ani, fostă jucătoare de crichet, confirmă astfel că este într-o formă foarte bună, așa cum a arătat-o deja de la începutul anului. Ea este și mai bine cotată la dublu, unde a ajuns până pe locul 5 mondial, având nouă titluri WTA, inclusiv unul de Grand Slam, anul trecut, la US Open, unde a făcut pereche cu CoCo Vandeweghe. La simplu are trei titluri WTA, iar odată cu victoria asupra Petrei Kvitova, de luni va fi între primele 10 jucătoare ale lumii.
În semifinale, Ashleigh Barty o va întâlni pe Anett Kontaveit, estona care a beneficiat în această competiție de retragerea Biancăi Andreescu.
Șanse în plus pentru Simona Halep. Două meciuri până la redobândirea titlului de lider
Eliminarea Petrei Kvitova îi aduce o șansă în plus Simonei Halep de a ajunge nr. 1 mondial din nou după acest turneu. Dacă Simona Halep, nr. 3 WTA, și Petra Kvitova, nr. 2 WTA, ajungeau în finala de la Miami Open 2019, sportiva din România trebuia neapărat să o învingă pe jucătoarea din Cehia pentru a redeveni nr. 1 mondial. Acum, va fi suficient pentru Simona Halep să ajungă în finală.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.