Peste 200 de angajați au dat #snooze fricii în campania „DIGI Donează VIAȚĂ” din acest an

Data publicării:
campanie

La finalul celor două ediții ale campaniei de responsabilitate socială „DIGI Donează VIAȚĂ”, demarate anul acesta, peste 200 de angajați din cadrul Grupului DIGI au parcurs traseul curajului și au donat peste 90 de litri de sânge. Astfel, în urma celor cinci sesiuni de donare, organizate în București și Timișoara, în lunile iunie și octombrie, #OameniiDIGI au reușit să fie sursă de curaj și de viață pentru peste 640 de pacienți care au nevoie de transfuzii de sânge.

Demersul, inițiat în urmă cu patru ani, a fost susținut de Centrele de Transfuzie Sanguină din București și Timișoara, în parteneriat cu Asociația HEM. În contextul comunicării active pe tema nevoii de sânge din România și a importanței donării voluntare și recurente, în rândul angajaților, anul acesta lunile iunie și octombrie au devenit Lunile Donatorului@DIGI. La baza acestor acțiuni a stat dorința de a crește numărul de donatori, care pot contribui la salvarea de vieți, de a normaliza actul de a dona, promovând, totodată, dorința de a face bine.

Societatea civilă a fost invitată, de asemenea, să transforme curajul de a dona într-un obicei sănătos și să se alăture comunității #bloodfluencerilor. Astfel, în urma acțiunilor interne, în luna iunie au donat benevol 115 colegi, iar în octombrie 100, reușind să demonstrăm, împreună, că „E Normal s-avem SÂNGE”.

Regăsită în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine), campaniei „DIGI Donează VIAȚĂ” s-au alăturat și colegii din divizia media a Grupului: Digi24, Digi Sport, Digi Fm, PROFM, Digi Documentare, care au abordat subiecte precum: nevoia de sânge din România, tripanofobie (frica de ace), beneficiile donării, lipsa educației civice privind acțiunea voluntară de donare, cultivarea sentimentului de solidaritate și importanța atragerii tinerilor din Generația Z în comunitatea donatorilor.

Din 2019 și până în prezent, aproximativ 1.500 de angajați DIGI s-au alăturat celor 14 sesiuni de donare, desfășurate la nivel național, în cadrul cărora au fost colectați peste 660 litri de sânge, de care au beneficiat aproximativ 4.241 de pacienți. Le mulțumim tuturor colegilor care s-au alăturat și implicat în această campanie, voluntarilor din programul N-avem SÂNGE?!, care au transformat curajul în solidaritate, și, nu în ultimul rând, Asociației HEM și Centrelor de Transfuzie Sanguină București și Timișoara.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Dezvăluiri după ce Simona Halep a abandonat la Trophee Clarins. Ce a pățit înainte de primul tur de la Paris
Digi FM
Câți bani câștigă Ștefan Bănică pentru un spectacol. Onorariul e pe măsura popularității sale
Pro FM
CRBL ar avea o nouă iubită, la nici două luni de când a anunțat divorțul de soție. Tânăra care l-ar fi...
Film Now
Elizabeth Hurley are o siluetă impecabilă la aproape 59 de ani. Imaginile din vacanță au făcut furori pe...
Adevarul
Cum ar arăta Bucureștiul dacă politicienii s-ar ține de promisiunile din campanie
Newsweek
RECALCULARE Care pensionari iau 1.000 lei în plus la pensie, deși s-au pensionat înainte de 60 ani?
Digi FM
Soția lui Cristi Tănase, acuzații teribile la adresa lui: „A strâns-o pe mama de gât!” Fotbalistul, extrem de...
Digi World
A dat peste o adevărată comoară într-o unitate de depozitare abandonată pe care a dat 410 $. Profitul e unul...
Digi Animal World
Momentul când o veveriță însetată se ține după un turist pentru a primit o gură de apă: „E atât de...
Film Now
Tom Cruise a primit cea mai mare lovitură de la fiica sa, Suri. Ce decizie a luat tânăra în vârstă de 18 ani
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...