Adele vrea pauză de turnee şi să studieze la Harvard
Data publicării:
attends the television show 2015! Menschen, Bilder, Emotionen - RTL Jahresrueckblick on December 6, 2015 in Cologne, Germany.
Cântăreaţa britanică Adele, în vârstă de 28 de ani, a dezvăluit în timpul unui concert recent că vrea să facă o pauză de turnee şi să studieze la Universitatea Harvard din Statele Unite.
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Artista şi-a exprimat dezamăgirea pentru faptul că nu a urmat deocamdată cursurile unei instituţii de învăţământ superior, deoarece a fost nevoită să renunţe, după absolvirea liceului, la locul pe care îl primise într-o universitate britanică în favoarea contractului cu o casă de discuri şi a posibilităţii de a-şi construi o carieră în industria muzicală, scrie News.ro.
În timpul unui concert pe care l-a susţinut săptămâna trecută în Boston, Adele le-a spus spectatorilor că este ”disperată” să devină din nou studentă şi că prima ei alegere este Universitatea Harvard din Statele Unite.
”Sunt disperată să merg la universitate. Ştiu că asta sună ridicol, dar este un lucru pe care intenţionez cu adevărat să îl fac”, a spus artista britanică.
Cântăreaţa, născută la Londra, a spus că doreşte să îşi continue studiile, după ce a fost nevoită să respingă o propunere de la universitate britanică, deoarece semnase de curând primul ei contract cu o casă de discuri.
”Eram pe punctul de a începe cursurile la Universitatea Liverpool din Anglia, dar mi s-a oferit un contract cu o casă de discuri. Mi-am spus: «La naiba, ce-ar trebui să fac?» Evident, am ales contractul cu casa de discuri şi nu regret deloc acest lucru”, a spus vedeta britanică.
Deşi a ajuns un nume respectat în industria muzicală, clasându-se în fruntea topurilor şi vânzărilor de discuri, Adele a mărturisit că este o persoană ambiţioasă şi că îşi doreşte mai mult, intenţionând să se înscrie la Universitatea Harvard din Massachusetts.
Vedeta britanică şi-a încheiat ”confesiunile” de pe scena din Boston cu o glumă: ”Mi-ar plăcea să merg să fac un tur ghidat pe la Harvard, dar n-as vrea ca cineva să creadă că eu mă consider extraordinar de deşteaptă pentru a studia la Harvard. Îmi voi cumpăra un tricou, pentru a putea să dorm într-un tricou pe care scrie «Harvard». Probabil va trebui să pretind şi că port ochelari, dacă voi merge la universitate”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.