Festivalul dulciurilor

Te-ar putea interesa și:
Doamna Geta a pregătit o prăjitură sofisticată fiind convinsă că astfel, preparatul ei va atrage privirile pofticioşilor.
Are reţeta de la o prietenă şi de fiecare pregăteşte cu drag această delicatesă.
Geta: „Are fructe, un blat sănătos, cu ouă de casă. În mai puţin de o oră şi jumătate, prăjiturica este gata. Cinci-şase ore la frigider şi apoi o servim cu cea mai mare plăcere."
În schimb tanti Nastasia, o bătrânică simpatică, în vârstă de 84 de ani, a pregătit plăcintă tradiţională cu branză.
Nastasia Palade: „Am crescut fără mamă. Am furat de colo oleacă, de colo oleacă şi am făcut. Am cernut făina, am pus într-un castron, am pus sare, am pus zahăr şi pe urmă am început să o boţesc."
După ore întregi de muncă, aproape 50 de gospodine din satul Moscu s-au întalnit în curtea bisericii, cu fel şi fel de prăjituri.
„Am şi reţete tradiţionale să ştiţi. O parte am amestecat şi din ce am avut eu în caiete şi ce am luat de pe internet. M-am inspirat mai mult ca aspect, ca să fie ceva deosebit" a spus o gospodină.
Laurenţiu Gîdei, primar Târgu Bujor: „Am hotărât că într-o viaţă atât de amară, o zi de bucurie, de dulceaţă, de dulciuri e binevenită în satul Moscu."
Gospodinele au trecut prin mai multe probe până să fie ales un câştigător, iar juriului i-a fost foarte greu să aleagă dintre atâtea bunătăţi.
Viorica Veliche, jurat: „Toate sunt deosebite, munca este pe măsură la toată lumea şi sperăm, cu ajutorul Domnului, să fie câştigătorul cel mai bun."
La finalul zilei a fost ales preparatul câştigător: un tort cu pişcoturi şi frişcă. La cea de-a doua ediţie a festivalului Dulciurilor au fost şi momente artistice oferite de copiii din sat.
Reporter: Mihaela Brazdeş
Operator: Liviu Hagiu
Editor web: Dana Costache
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.