Ana Maria Pătru, preşedintele demisionar al AEP, rămâne în arest încă 30 de zile, a decis definitiv, vineri, Curtea de Apel Ploieşti, care a respins contestaţia acesteia la prelungirea mandatului dispusă de Tribunalul Prahova, în dosarul în care Pătru este cercetată pentru de trafic de influenţă.
FOTO: Inquam Photos/ Octav Ganea
Judecătorii Curţii de Apel Ploieşti au menţinut, vineri, soluţia pronunţată de Tribunalul Prahova, privind prelungirea cu 30 de zile a mandatului de arestare preventivă emis pe numele Anei Maria Pătru, în dosarul în care aceasta este cercetată pentru trafic de influenţă, potrivit News.ro.
Soluţia Curţii de Apel Ploieşti este definitivă.
Judecătorii de la Tribunalul Prahova au admis, marţi, propunerea procurorilor DNA Ploieşti de prelungire cu încă 30 de zile a mandatului de arestare preventivă emis în noiembrie pe numele Anei Maria Pătru şi care expira pe 15 decembrie, decizia fiind contestată la Curtea de Apel Ploieşti.
Ana Maria Pătru a fost reţinută în 15 noiembrie, în urma unor percheziţii la domiciliul ei, dar şi la sediul AEP. A doua zi, Pătru a fost arestată preventiv pentru trafic de influenţă.
Conform motivării Tribunalului Prahova, care în 16 noiembrie a decis arestarea preventivă a Anei Maria Pătru, în anul 2008, în perioada în care aceasta deţinea funcţia de vicepreşedinte al AEP, ar fi pretins 210.000 de euro, reprezentând contravaloarea unui apartament, în schimbul unui contract derulat de Siveco, iar banii ar fi fost primiţi un an mai târziu.
La trei ani de la atribuirea acestui contract, Ana Maria Pătru a cerut tot reprezentanţilor Siveco contravaloarea unui autovehicul Land Rover, model Range Rover Sport, din care a primit 15.000 de euro, se precizează în încheierea de şedinţă a Tribunalului Prahova.
În motivarea instanţei care a decis definitiv arestarea preventivă a Anei Maria Pătru se arată că aceasta a recunoscut în faţa procurorilor DNA că a primit un apartament şi un autoturism, însă a invocat relaţia de prietenie cu Irina Socol şi a spus că bunurile primite au fost „un cadou, nu o condiţionare”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 141 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.