Ce avere are Adrian Nicușor Nica, noul președinte al ANAF
Data actualizării: Data publicării:
Sediu ANAF din București. Foto: Inquam Photos/Octav Ganea
Adrian Nicuşor Nica este noul preşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, decizia de numire, semnată de premierul Ilie Bolojan, fiind publicată miercuri în Monitorul Oficial, informează Agerpres.
Nica a deţinut funcţia de şef al Corpului de control al prim-ministrului. El a fusese numit în această funcție de către fostul premier pesedist, Marcel Ciolacu, în ianuarie 2024.
Adrian Nicuşor Nica o înlocuieşte în această calitate pe Nicoleta Mioara Cîrciumaru, eliberată de la conducerea ANAF prin decizie a premierului, publicată în aceeași zi în Monitorul Oficial.
Adrian Nicușor Nica, noul șef al ANAF. Foto: gov.ro
Conform declarației sale de avere depuse în 2024, Adrian Nicușor Nica deține două terenuri intravilane în județul Ilfov, cu o suprafață totală de 3.050 metri pătrați.
Nica mai are în proprietate două apartamente în București, de 78 și 70 de metri pătrați (mp). Cel de 78 mp este cumpărat în 2003, iar celălat a fost dobândit în urma unui act de donație.
Noul șef ANAF deține, de asemenea, și o mașină Mercedes, model 2020 și a declarat împrumuturi acordate în valoare de 91.000 de euro.
Nica mai are patru credite în derulare la trei bănci, de 105.000 de euro (la Unicredit Bank) și 427.000 de lei (CEC și BCR). Din salarii, noul șef ANAF a încasat într-un an peste 256.000 de lei, iar soția sa (angajată la Curtea de Conturi) peste 153.000 de lei
Premierul Ilie Bolojan a anunţat, miercuri, că a numit o nouă conducere la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).
„Pentru a pune în practică acest pachet (n.r. - fiscal), este evident că (...) este nevoie de o altă abordare şi astăzi am numit o nouă conducere la ANAF, la propunerea domnului ministru de Finanţe, în aşa fel încât, stabilind criterii de performanţă, să combatem atât evaziunea fiscală, dar să luptăm de pe toate poziţiile şi pentru cheltuirea corectă a banilor publici şi pentru combaterea fraudării acestora”, a spus Ilie Bolojan.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.