Ce spunea Dragnea, în septembrie 2016, despre plafonarea indemnizației pentru mame
Data actualizării: Data publicării:
În toamna anului trecut, după ce Ministerul Muncii, condus la acea vreme de Dragoș Pâslaru, arăta că 0,2% dintre beneficiarii indemnizației pentru creșterea copilului consumă o treime din bugetul alocat, președintele PSD sugera că urmează scăderea acestora și promitea că „PSD o să le readucă la valoarea corectă”.
Sursă foto: Pagina de Facebook a lui Liviu Dragnea
„Dintre toate problemele care sunt de rezolvat în România, actualul guvern a ales să evidențieze că indemnizațiile pentru creșterea copiilor sunt cam mari?!!!! Să fie oare o greșeală a acestui Guvern neserios? Sau este chiar parte din programul lor de guvernare să le scadă? Indiferent care variantă este, vă asigur că, din decembrie, PSD-ul o să le readucă la valoarea corectă. Le-am crescut după ce Băsescu le-a tăiat în 2012 și o vom face din nou!”, declara Liviu Dragnea, într-o postare pe contul său de Facebook, în septembrie 2016.
Mesajul de natură să le liniștească pe mame era însoțit de o fotografie în care șeful PSD apare pupând un bebeluș și făcea trimitere la o știre despre statistica Ministerului condus de Dragoș Pâslaru.
Acum, la circa șapte luni de la acel moment, într-un document al Guvernului Grindeanu apare, pe lângă alte măsuri, și posibilitatea plafonării indemnizațiilor pentru creșterea copilului. „În vederea utilizării eficiente a resurselor bugetare alocate pentru prestații sociale ar fi oportună plafonarea indemnizației pentru creșterea copilului la un nivel maxim cuprins între 5.000 - 10.000 lei, dar și introducerea cardului social de beneficii”, se arată în documentul aprobat de Guvern la sfârșitul săptămânii trecute.
Pe lista măsurilor destinate încadrării în deficitul de 3% din PIB, apar și reducerea cu până la 10% a cheltuielilor cu funcționarea instituțiilor publice, majorarea accizei la țigări și introducerea obligației de plată, de la 1 iunie 2017, a contribuțiilor datorate de angajatori la nivelul salariului minim brut pe țară pentru salariații cu timp parțial de muncă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.