Cel mai modificat om din lume, care și-a tăiat urechile și nasul, și-a introdus implanturi în cap și și-a tatuat chiar și ochii, venezueleanul Henry Rodriguez a ajuns pentru prima dată în Europa, la Sibiu, la convenția internațională de tatuaje, Transilvania Tattoo Expo.
FOTO: Twitter/ Henry Rodriguez
Henry este însoțit la Sibiu de cel care l-a modificat în ultimii șapte ani, venezueleanul Emilio Gonzalez, artist tatuator și cel mai tatuat om din lume. Practic, cei doi au ajuns să fie prieteni și Henry este și el acum un artist în domeniul tatuajelor, potrivit Agerpres.
„Când a venit la mine mi-a spus: Emilio, sunt gata. Acum călătorim peste tot în lume. Henry încă nu este gata, urmează să mai aibă și alte intervenții, este schimbat după modelul lui", a declarat, vineri, Emilio.
Potrivit acestuia, Henry poate să miroasă și să audă normal, deși și-a tăiat o parte din nas și din urechi. Chiar și pielea feței a fost modificată în culoarea roșu.
Henry Rodriguez, în vârstă de 37 de ani, a devenit întruchiparea personajului său preferat din copilărie, Red Skull, eroul negativ din benzile desenate, inamicul Căpitanului America. Pentru a reuși pe deplin această transformare, Henry și-a convins și familia să-l accepte. El este un om cu o viață normală, este căsătorit și are un copil.
Venezueleanul și-a modificat tot corpul doar cu scopul de a semăna cu eroul său din benzile desenate. Henry a suferit foarte multe intervenții în ultimii șapte ani, petrecând 130 de ore în timpul operațiilor.
„Mă simt bine. Sunt fericit așa", le-a spus Henry jurnaliștilor prezenți la Transilvania Tattoo Expo.
Cei doi venezueleni faimoși în toată lumea au recunoscut că modificările corporale pe care și le-au făcut au fost dureroase.
Întrebați cum îi privesc oamenii din jur, Henry Rodriguez și Emilio Gonzalez au spus că la Sibiu oamenii sunt foarte toleranți.
Cea de-a 9-a ediție a Transilvania Tattoo Expo are loc de vineri până duminică la Casa Armatei din Sibiu și găzduiește peste 50 de artiști internaționali, printre care se numără Robert Hernandez, Liorcifer, Benjamin Moss, Don Fat, Maximo Lutz, Victor Policheri și mulți alții. O prezență deosebită este și colecționarul de tatuaje Yall Quinones, care este jurat în cadrul concursurilor de tatuaje de la Sibiu. Un bilet de acces la această convenție costă 15 lei.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.