CNADNR a făcut profit pentru că nu a construit autostrăzi

Data publicării:
5 AUTOSTRADA SANTIER-1
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

96 de milioane de euro. Atât a fost profitul Companiei de Drumuri anul trecut. Nu a fost primul an în care Compania de Drumuri face profit, doar că acesta este cu 70% peste cel din 2013.

Ion Lixandru, transportator: Probabil şi-au bugetat economii, nu au mai reparat drumuri, nu au mai făcut investiţii. Uitaţi-vă numai la podul de la Ruse care trebuia să intre în reparaţii acum cinci ani de zile şi unde încep tocmai în sezon estival reparaţiile. Şi mai sunt multe alte tronsoane cu probleme, că nu vorbim de centura Capitalei. Mi-e teamă că activitatea DNA-ului din ultima perioadă a blocat şi nişte contracte.

Augustin Hagiu, consultant în transporturi: Aceşti bani ar fi trebuit să-i regăsim în poduri care stau să cadă, în lucrări care trebuie efectuate, în tot felul de lucruri care ţin de administrarea drumurilor. Vor da apă la moară pentru acordarea unor prime.

Constructorii acuză: deşi statul stă pe o saltea cu bani, îşi plăteşte cu întârziere facturile.

Laurenţiu Plosceanu, preşedinte ARACO: Ajungem să avem o perioadă medie de încasare a creanţelor în România de 9-10 luni.

Dacă profitul de 96 de milioane de euro ar fi fost folosit pentru cofinanţarea unor proiecte europene, România ar fi avut în plus 630 de milioane de euro pentru drumuri şi autostrăzi. Cu aceşti bani s-ar fi putut construi circa 126 de kilometri de autostradă la şes. Și asta în condițiile în care anul trecut au fost deschişi circulaţiei doar 50 de kilometri de autostradă, de două ori mai puţini ca în 2013, iar anul acesta şefii de la Drumuri le promit şoferilor 84 de kilometri de şosea rapidă.

Compania de Drumuri a avut anul trecut venituri de 930 de milioane de euro. În afara alocărilor bugetare i-au intrat bani şi din rovinietă, dar şi din taxele plătite de şoferi la trecerea podurilor de la Feteşti, Giurgiu sau Giurgeni.

Citiți și: TOP. Cele mai profitabile zece companii românești

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ce înseamnă simbolul cu pătrate negre și albe cu cifrele 9 și 10? Semnul a împânzit Bucureștiul
Digi FM
Fără microbuz școlar și hârtie igienică, la o școală din Iași, din cauza rezultatelor slabe ale elevilor la...
Pro FM
Un artist celebru a încercat să se sinucidă de două ori și a fost în comă, după o aventură cu soția unui...
Film Now
Tom Cruise, record mondial pentru cele mai multe sărituri cu parașuta în flăcări, în noul film „Misiune...
Adevarul
Patriarhul a dispus ca Becali să nu mai aibă acces la strana Catedralei Patriarhale: deranjează când cântă
Newsweek
Știrea că se vor plăti asigurări de sănătate la toate pensiile a panicat pensionarii. Ce e adevărat?
Digi FM
Un cadou otrăvit și o crimă din gelozie. O adolescentă a murit după ce a mâncat o brioșă otrăvită cu arsenic
Digi World
Mărturisirile emoționante ale unei femei care susține că a fost în moarte clinică timp de 24 de minute...
Digi Animal World
Reacția unui taur când este urmărit de doi jaguari. Animalul nu s-a lăsat deloc intimidat de feline
Film Now
Tom Felton revine în rolul lui Draco Malfoy, la 14 ani de la ultimul film "Harry Potter": "Ciupește-mă să văd...
UTV
Cătălin Crișan, acuzat că și-ar fi agresat fosta iubită. Artistul neagă totul: „Nu lovesc nici măcar o muscă”