Galerie Foto Tronsonul 1 al drumului expres Craiova-Pitești mai întârzie un an. Constructorul reclamă că zilnic își dau demisia câte 10 muncitori

Nici anul acesta nu se va circula pe drumul expres dintre Pitești și Craiova. Finalizarea tronsonului 1, între Craiova și Balș, se amână cu încă un an. Deși ar fi trebuit ca lucările să se încheie în 2021, stadiul realizării lor e de abia 24%. Reprezentanții firmei de construcții au declarat, miercuri, că se confruntă cu lipsa de muncitori și că în fiecare zi, cel puțin zece își dau demisia.

Dragoș Anastasiu: Dacă vrem oameni competenți în administrație, nu le putem pune viața în vitrină. Ce spune despre decizia CCR

Dragoș Anastasiu: Nu putem spune acum dacă se măresc sau nu taxele. „În acest moment, încă mai aruncăm piesele pe masă”

Declarația de avere este publică în Italia. În Spania, doar înalții demnitari sunt obligați să o completeze

Drone kamikaze rusești au lovit Izmail, lângă România. Ucraina acuză atacuri asupra infrastructurii civile

Primele concluzii după discuțiile privind formarea noului Guvern: Fritz: „Statul este prea gras şi trebuie să facă o cură de slăbire”

Tudorel Toader, fost judecător CCR:Nu știu care e temeiul din Constituție pentru decizia Curții de secretizare a declarațiilor de avere

Prima reacție a premierului interimar Cătălin Predoiu, după decizia CCR privind declarațiile de avere
Deși termenul de predare al tronsonului dintre Craiova și Balș este decembrie 2021, constructorul a anunțat miercuri, într-o conferință de presă, că nu va fi posibil acest lucru și că abia la finalul lui 2022 se va putea circula pe porțiunea respectivă.
Potrivit constructorului, lucrările sunt finalizate în proporție de 24%, deși potrivit contractului stadiul ar fi tebuit să ajungă la 70%.









Constructorul a invocat mai multe motive pentru care s-a ajuns la această situație. El s-a plâns de lipsa forței de muncă și a reclamat că zilnic își dau demisia cel puțin 10 muncitori și că a doua zi trebuie să angajeze alții în loc pentru a completa schema de personal, dar că asta e dificil deoarece găsește greu muncitori calificați.
În prezent, pe șantier sunt 300 de angajați și 100 de utilaje.
Pe de altă parte, constructorul a invocat că au fost descoperite mai multe sonde de gaz pe traseu, ceea ce a impus modificarea proiectului, ceea ce a dus la întârzieri.
Tronsonul 1 Craiova-Balș se întinde pe 17 km, iar valoarea totala a lucrării este de 358 de milioane de lei. Este unul dintre cele 4 tronsoane din Drumul Expres Craiova - Pitești care ar trebui să fie finalizat în totalitate în 2023.