Video „E treabă de mântuială”. Podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila, reasfaltat pentru a cincea oară în doi ani

Data publicării:
pod braila
Pentru „Golden Gate-ul de România” s-au cheltuit peste 500 de milioane de euro. Sursa foto: Digi24

Sunt noi restricții de circulație pe podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila. Motivul: sensul de mers spre Tulcea este reasfaltat, de data aceasta cu formula nouă de asfalt folosită anul trecut pe ruta opusă și care a trecut, se pare, iarna cu bine. De altfel, în doar doi ani de la inaugurare, constructorul repară asfaltul pentru a cincea oară. Pentru „Golden Gate-ul de România” s-au cheltuit peste 500 de milioane de euro. „E treabă de mântuială!”, spun șoferii sătui de situație. 

Golden Gate de România a fost inaugurat în luna iulie 2023 și, la scurt timp, au apărut primele probleme legate de asfalt. A început să se crape și era plin de denivelări, așa că șoferii care traversau Dunărea pe pod își stricau mașinile. De atunci și până acum, în mai puțin de 2 ani deci, constructorul l-a reparat de patru ori.

Șoferiță: Un lucru „bine făcut” într-o țară la fel! Sunt, totuși, niște bani, niște investiții.

Șofer: E treabă de mântuială!

Șofer: Astea lucrările care se pot face la noi, cu sumele care s-au licitat.

În octombrie 2024, sensul Tulcea - Brăila a fost închis pentru două luni. Constructorul a reparat cei aproximativ 2 kilometri de drum cu un asfalt care are o compoziție diferită și care este, în teorie, mai rezistent. Acum se asfaltează drumul spre Tulcea.

Dana Costache, jurnalist Digi24: Traficul de pe sensul Brăila - Tulcea este deviat pe sensul opus. Muncitorii lucrează la reasfaltarea căii rutiere. Cel mai probabil, la jumătatea lunii iunie, se vor ridica toate restricțiile pe pod, spune beneficiarul acestui proiect, compania națională de drumuri.

Alin Șerbănescu, purtator de cuvânt CNAIR: Întregul pod va rămâne, în continuare, sub monitorizare, să vedem cum se comportă și această nouă formulă asfaltică. Sperăm noi că nu vor mai apărea deteriorările care au apărut la formula precedentă. După care vom vorbi cu constructorul să facă solicitarea de începere a procedurilor de recepție și, ulterior, să facem recepția întregului obiectiv, pentru că aici nu vorbim doar despre pod, vorbim și de drumurile de legătură.

Pentru „Golden Gate-ul de România” s-au cheltuit peste 500 de milioane de euro.

reporter: Dana Costache
operator: Marian Munteanu

Editor : Izabela Zaharia

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Gestul uluitor făcut de George Simion faţă de Ilinca, în secţia de votare! Imaginile vorbesc de la sine
Digi FM
Cine este JJ, câștigătorul Eurovision 2025: „Visul meu a devenit realitate”. A treia victorie a Austriei la...
Pro FM
Lavinia Pîrva și Ștefan Bănică și-au sărbătorit fiul de 6 ani: "Soarele nostru". De ce nu vor să-i arate...
Film Now
Ana de Armas, impecabilă într-o rochie albă care i-a subliniat perfect silueta. Prima declarație despre Tom...
Adevarul
De la reflex la risc. Cum îți distrugi ziua în primele 5 secunde: greșeala banală de dimineață care îți...
Newsweek
Care pensionari vor avea pensiile tăiate cu 3.000 lei după o nouă recalculare? Se știe ce au muncit
Digi FM
Fericiți și emoționați. Jennifer Lawrence și Robert Pattinson, ovaționați nouă minute la Cannes pentru „Die...
Digi World
"Nu e de glumit. Intoxicația cu apă poate fi fatală!". Primele simptome și ce să faci dacă o persoană se...
Digi Animal World
Acest câine are un nume absolut hilar: „Mama mea refuză să-mi plimbe câinele pentru că numele lui e prea...
Film Now
Fran Drescher, reuniune emoționantă cu mama ei din "Dădaca". Renee Taylor are 92 de ani și a rămas o femeie...
UTV
Salma Hayek, pe coperta Sports Illustrated Swimsuit 2025: „Am aproape 60 de ani, nici nu mi-ar fi trecut prin...