Video „Un marketing de Doamne ajută”. Credința a ajuns în era digitală. Orașul în care oamenii pot citi la semafor versete din Biblie

Data publicării:
versete biblie pe panouri
Țintite clar, spoturile creștine îndeamnă la calm și introspecție. Sursa foto: captură video Digi24

Credința în era digitală se reinventează și ajunge pe panourile de publicitate din marile orașe. La Timișoara, în premieră, șoferii și trecătorii sunt întâmpinați de mesaje biblice la semafor și în locurile aglomerate. Țintite clar, spoturile creștine îndeamnă la calm și introspecție. Dacă unii dintre localnici sunt de părere că e o idee bună, alții consideră că e prea mult. „Un marketing de Doamne ajută”, concluzionează, în schimb, sociologii.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Timișoara, mai 2025. Astfel de mesaje au început să apară tot mai des pe mai multe panouri publicitare din Timișoara. Mesajele sunt promovate de Mitropolia Banatului.

Localnică: Mi se pare o idee bună! Am văzut și chiar am citit un verset. Mi-a părut rău că s-a schimbat mai repede, înainte să apuc să îl citesc până la final.

Localnic: Destul apar tot felul de reclame aiurea, cred că e foarte bine, o inițiativă bună.

Localnic: Cred că e prea mult. Ce e prea mult duce la un refuz din partea omului. Religia trebuie să fie în interior, nu să o afișăm pe toate gardurile.

Panourile sunt montate în intersecțiile aglomerate, în zone cu trafic intens și claxoane multe.

Mihai Vălușescu, jurnalist Digi24: Reprezentanții Mitropoliei Banatului spun că mesajele afișate pe aceste panouri sunt atent selecționate, nu apar la întâmplare.

Mesajele îndeamnă la calm, iubire și introspecție.

Adrian Marcu, sociolog: Lumea s-a schimbat. Vorbim de oameni foarte tineri, unii dintre ei continuă să fie credincioși, să creadă în divinitate, prin urma și ei trebuiau, nu prinși - e un cuvânt prea dur, captați în această zonă a religiosului. E un marketing de Doamne ajută.

ÎPS Ioan Selejan, mitropolitul Banatului: Am așezat un cuvânt care să satisfacă pe toți credincioșii de orice confesiune din Timișoara. Atât de bucuros sunt când, la semafor, văd că se oprește mașina, opresc oamenii, mașinile și cel puțin pentru 30 de secunde, cât durează un roșu și un verde la semafor, omul pleacă puțin din lumea aceasta atât de trepidantă, atât de stresantă și într-o clipă se întâlnește cu cuvântului Dumnezeu.

Ideea a fost dezvoltată, astfel că acum și călătorii din mijloacele de transport în comun pot vedea astfel de mesaje creștine.

reporter: Mihai Vălușescu
operator: Mihai Pop

Editor : Izabela Zaharia

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri