Orban, despre termenul de finalizare a Magistralei 5 de Metrou: Maxim două luni. Cine se frige cu ciorbă, suflă și-n iaurt
Data actualizării: Data publicării:
Foto: gov.ro
Prim-ministrul Ludovic Orban a declarat, luni, în cadrul unei vizite la Magistrala 5 de metrou din Drumul Taberei, că, din cauza unor probleme tehnice, această lucrare va fi dată în folosință în maximum două luni de zile.
Întrebat dacă există riscul ca Magistrala 5 de metrou să nu fie gata până la sfârșitul anului, premierul Ludovic Orban a declarat: „Cine se frige cu ciorbă, suflă și-n iaurt. Când va fi, din punct de vedere tehnic, posibil de pus în circulație, va fi pus în circulație. Eu zic că nu există acest risc.
Există două probleme tehnice. Nu se poate aplica o tehnologie mecanică pentru gura de ventilare. Este vorba de o săpare manuală care se datorează unei specificități a terenului și unor sisteme care trebuie puse la punct. Tehnic se poate realiza într-o lună jumate, maxim două”.
„Astăzi, această magistrală (de metrou M5 – n.red.) prinde contur și va fi dată în folosință cât de repede este posibil. Lucrarea este foarte complexă și conține foarte multe elemente de noutate.
Intenția noastră este să investim în continuare masiv în metrou. Magistrala 5 trebuie să continue de la Eroilor până la Pantelimon. Studiul de fezabilitate există, el trebuie reanalizat și în baza acestuia trebuie lansată procedura de realizare”, a mai afirmat Orban.
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că, la sfârșitul lunii mai, a fost informat cu privire la "problemele apărute la centrala de ventilație și stație de pompare a apei din infiltrații, din zona Pieței Moghioroș".
"Aceste probleme vor întârzia finalizarea probelor tehnologice pentru instalații, subsisteme, sisteme gabaritice, circulația cu trenul, cu și fără tensiune, sistemul de automatizare a traficului și informarea călătorilor, înmagazinarea tonajului în calea de rulare, ș.a.m.d.", a explicat oficialul din Guvern.
Anterior, termenul înaintat de ministrul Transporturilor pentru deschiderea noii magistrale era 30 iunie.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.