Foto Avion privat cu 6 persoane la bord, prăbușit în Costa Rica. La bord s-ar fi aflat un celebru om de afaceri german și familia sa
Data publicării:
Rămășițe recuperate din apă din avionul prăbușit în largul Costa Rica la bordul căruia s-ar fi aflat omul de afaceri german Rainer Schaller și familia sa Foto: Profimedia Images
Un avion privat de mici dimensiuni având cinci cetăţeni germani la bord plus pilotul s-a prăbuşit în mare în apropierea țărmului din Costa Rica. Potrivit ziarului german „Bild”, la bordul aeronavei s-ar fi aflat fondatorul sălilor de sport McFit, Rainer Schaller, partenera sa şi cei doi copii ai lor, precum şi un alt bărbat.
Echipele de salvare din Costa Rica au descoperit deocamdată în apele Mării Caraibilor corpul unui adult şi al unui copil.
Aeronava, un Piaggio P180 Avanti, a dispărut de pe radare vineri seara, în drumul său din Mexic către Puerto Limon, pe coasta de est a Costa Ricăi. Eforturile de căutare au fost suspendate iniţial în timpul nopţii din cauza vremii nefavorabile. Resturi ale aparatului au fost localizate sâmbătă la circa 28 kilometri în largul aeroportului din Limon.
Ministerul de Externe de la Berlin nu a comentat identitatea victimelor, menţionând că ambasada germană din San Jose este în contact cu autorităţile locale pentru clarificarea celor întâmplate, informează agențiile AFP şi dpa, preluate de Agerpres.
În vârstă de 53 de ani, Rainer Schaller este fondatorul RSG Group, care include rețeaua sălilor de fitness McFit, John Reed și Gold's Gym. La sfârșitul anului 2020, grupul de companii al lui Schaller avea 41.000 de angajați în 48 de țări, gestiona 17 mărci diferite și peste 1.000 de studiouri de fitness. Omul de afaceri a devenit însă extrem de cunoscut, ajungând pe prima pagină a ziarelor, în 2010, ca urmare a unei tragedii petrecute la Duisburg la un eveniment de tip Love Parade de organizarea căruia s-a ocupat.
Rainer Schaller, fondatorul companiei care deține rețeaua de săli de fitness McFit Foto: Profimedia Images
În 2006, Rainer Schaller a devenit director general al Lopavent, compania care a organizat Love Parade până în 2010. Scopul era de a folosi evenimentul pentru a-și promova studiourile McFit. Love Parade s-a desfășurat fără incidente sub conducerea lui Schaller timp de trei ani. În 2010 însă, evenimentul s-a transformat într-un dezastru soldat cu 21 de morți și 652 de răniți, din cauza unei busculade. Schaller a fost citat ca martor în procesul care a urmat, și-a acceptat responsabilitatea morală, dar nu a fost pus sub acuzare.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.