Cum a transformat televiziunea Kremlinului incendiul devastator din Siberia într-un spectacol agresiv de propagandă
Data publicării:
Vladimir Soloviov
„O crimă în masă premeditată”, astfel a catalogat incendiul devastator din Kemerovo unul dintre cei mai zeloși promotori ai Kremlinului, Vladimir Soloviov, vedeta postului TV Rossiya 1, scrie publicația online Meduza.
Vladimir Soloviov
Subiectul tragediei din orașul siberian Kemerovo a fost transformat, marți seara, în studioul postului Rossiya 1 într-un spectacol propagandistic în toată regula, din care liderul de la Kremlin, Vladimir Putin, a ieșit în rolul unui erou național a cărui „anchetă personală” privind cauzele dezastrului încearcă să fie deturnată de reprezentanții opoziției, precum Aleksei Navalnîi.
„Politizarea este foarte periculoasă. Va schimba total problema. Când o mulțime urlă și huiduie, știi clar că aceștia nu mai sunt oameni cu care poți vorbi. Atunci când cetățenii vor să discute, când vin cu cereri – ăsta e dreptul lor”, și-a început tirada de comentarii Vladimir Soloviov, acuzând voalat rudele îndurerate că ar da dovadă de un comportament primitiv.
„Când o mulțime cere sânge și nu dă doi bani pe fapte sau pe orice altceva, atunci nu mai vorbim despre educație civică, ci despre o revoluție, un Maidan. Acest lucru nu poate fi permis!”, a adăugat prezentatorul, afișând cunoscuta sa mimică glacială, îmbrăcat în sacoul său negru care imită o haină cazonă imperială.
Soloviov a sugerat că protestele din Kemerovo împotriva autorităților locale sunt finanțate de unul dintre opozanții lui Putin, magnatul Mihail Hodorkovski, și de Navalnîi, pe care prezentatorul l-a etichetat drept un „criminal multiplu”.
„Acești oameni încearcă acum să transforme durerea publicului într-un protest politic. Nu există nimic sfânt pentru ei”, a mai comentat Vladimir Soloviov.
Mii de oameni au ieşit în stradă în oraşul siberian, dar şi la Moscova şi Sankt Petersburg, pentru a cere demisia celor responsabili de tragedie care a lăsat în urmă 64 de morți, dintre care 41 de victime copii.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.