Galerie Foto Jeff Bezos s-a logodit cu Lauren Sanchez. Și-a cerut iubita de soție pe noul iaht de jumătate de miliard de dolari

Fondatorul Amazon Jeff Bezos și iubita lui Lauren Sanchez s-au logodit, potrivit Sky News. Cei doi s-au cunoscut în 2016, când încă erau căsătoriți cu alte persoane.
Lauren Sanchez, fostă prezentatoare tv, de 53 de ani, a fost fotografiată luni cu miliardarul Jeff Bezos pe mega iahtul lui de 500 de milioane de dolari, în largul coastei din Cannes.
Săptămâna trecută, cuplul a fost văzut navigând în jurul insulei spaniole Mallorca.
Potrivit sursei citate, Bezos și-a cerut iubita de soție pe iaht, cel mai probabil în weekend. În fotografiile de luni ea are pe mâna stângă un inel cu diamant pe care nu-l avea în cele făcute săptămâna trecută.
Miliardarul Bezos a făcut cunoștință cu Sanchez în 2016, când ea era prezentatoare a emisiunii Good Morning LA. Cei doi s-au cunoscut prin intermediul prietenului lui Bezos și soțul ei de atunci, Patrick Whitesell, care are o agenție de talente la Hollywood.
Bezos și Sanchez au început o aventură, care a fost dezvăluită de tabloide în 2019.
În aceeași perioada, MacKenzie, cu care Bezos era căsătorit de 25 de ani, a anunțat pe rețelele sociale că divorțează de el, dar ambii au spus că despărțirea a fost una de comun acord. Tot atunci și Sanchez a divorțat de Whitesell după 13 ani de căsnicie.
Bezos are patru copii cu prima soție, care a câștigat peste 35 de miliarde de dolari în urma divorțului. MacKenzie s-a căsătorit ulterior cu un profesor de științe, dar în septembrie 2022 au divorțat.
Sanchez are trei copii din relațiile anterioare.
Editor : D.C.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.