Turcia a expulzat 40 de vaci olandeze: „Încep să provoace probleme serioase”
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Wikipedia
Tensiunile politice dintre Turcia și Olanda se mută în domeniul economic. După declarațiile politice virulente la nivel înalt, o asociație turcă a luat decizia să trimită înapoi un lot de 40 de vaci din Olanda.
Foto: Wikipedia
O asociație a producătorilor de carne roșie din Turcia a luat decizia de a trimite 40 de vaci înapoi în Olanda, argumentând că nu mai vrea să le crească din cauza crizei politice dintre cele două țări.
Bulent Tunc, președintele asociației, a declarat pentru presa de la Ankara că gestul a fost unul simbolic.
„Vacile Holstein au devenit obișnuite în țara noastră, dar această rasă începe să provoace probleme serioase. Nu mai vrem produse animale din Olanda”, a spus el pentru agenția Anadolu.
Acesta a adăugat că țara sa trebuie să se ocupe de creșterea unei rase proprii de vaci.
În plus, el a explicat că, dacă autoritățile olandeze vor refuza să primească cele 40 de vaci, atunci vor fi ucise iar carnea va fi împărțită populației.
Tensiunile politice dintre Turcia și Europa au ajuns la cote maxime după ce guvernul olandez a interzis avionului ministrului de Externe de la Ankara să aterizeze la Rottterdam.
Acesta urma să participe la un miting de susţinere a controversatului referendum prin care preşedintele Recep Erdogan urmăreşte să obţină votul popular, pentru extinderea prerogativelor.
Şeful statului turc i-a acuzat pe oficialii olandezi că sunt „urmaşi ai naziştilor”, iar în replică, premierul Olandei a spus că această afirmaţie întrece orice limite.
Autoritățile germane au împiedicat la rândul lor, săptămâna trecută, desfășurarea unor astfel de reuniuni, provocând furia Ankarei în timp ce motivele de tensiune erau deja numeroase între aceste două țări. „Doamnă Merkel, susțineți teroriștii”, a spus președintele turc, în timp ce Angela Merkel a calificat drept „aberante” afirmațiile lui Recep Tayyip Erdogan.
Recent, președintele turc Recep Tayyip Erdogan a lansat un nou atac virulent la adresa Olandei, imputându-i responsabilitatea pentru masacrul de la Srebrenica.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.