Un avion s-a prăbușit peste un biciclist, în Mumbai. 5 persoane au murit
Data actualizării: Data publicării:
Cinci persoane au murit joi în India, în urma prăbuşirii unui avion de mici dimensiuni pe un şantier din mijlocul Mumbaiului, capitala economică dens populată a acestei ţări, informează AFP şi dpa, citate de Agerpres.
Foto: Agerpres
"Cinci persoane au murit din cauza rănilor după ce avionul s-a prăbuşit, dintre care un pilot, trei pasageri ai avionului şi un pieton", a declarat pentru AFP Deepak Deoraj, purtătorul de cuvânt al poliţiei acestui megapolis cu circa 20 de milioane de locuitori.
Bi-turbopropulsorul C90 King Air cu o capacitate de 12 locuri şi care avea doar patru persoane la bord s-a prăbuşit puţin după orele locale 13:30 (08:00 GMT).
Imagini postate pe reţele de socializare arată un incendiu şi o coloană de fum negru în mijlocul unor clădiri goale, în construcţie.
Avionul efectua un zbor de încercare şi a decolat de pe aeroportul din Juhu situat nu departe, a raportat Directoratul General pentru Aviaţie Civilă (DGCA) din India. Aparatul aparţinea unui operator privat care l-a cumpărat de la guvernul local al statului indian Uttar Pradesh (nord). "La bord se aflau doi piloţi şi doi ingineri pentru întreţinerea avionului", a precizat DGCA într-un comunicat.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Trecătorii din această zonă ce se învecinează cu aeroportul internaţional din Mumbai au povestit că au auzit "o explozie puternică".
"La început, am crezut că un generator aflat sub clădirile în construcţie a luat foc, însă când ne-am deplasat la faţa locului am găsit cadavrul calcinat al unui bărbat care era se pare pe bicicletă atunci când a fost zdrobit", a descris un martor ocular intervievat de postul de televiziune NDTV.
Echipe de anchetatori specializaţi s-au deplasat la faţa locului pentru a determina cauzele accidentului.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.