Galerie Foto Paradisul din Caraibe, cu ape turcoaz si plaje cu nisip alb, unde au fugit mii de turiști ruși
Data publicării:
Mii de turiști ruși au găsit o bijuterie tropicală cu țărmuri cu nisip fin și alb, dar și cu ape turcoaz în Caraibe. FOTO: Profimedia Images
Mii de turiști ruși au găsit o bijuterie tropicală cu țărmuri cu nisip fin și alb, dar și cu ape turcoaz în Caraibe. Confruntați cu restricții de zbor din cauza războiului, turiștii ruși aflați în căutarea unor destinații însorite sunt în această ultimă lună a anului în frumoasa Insulă Margarita a Venezuelei.
Anii de tulburări politice și economice din Venezuela i-au speriat pe majoritatea turiștilor, națiunile occidentale avertizând cetățenii să nu călătorească acolo.
Președintele Nicolás Maduro, care vede turismul ca pe o armă secretă pentru revitalizarea unei economii care dă semne timide de redresare după ani de hiperinflație și devalorizarea bruscă a monedei, a semnat un acord cu aliatul său - Rusia, pentru a primi 100.000 de turiști până la 31 decembrie, scrie The Guardian.
În ultimele două luni, 3.000 de turiști ruși au ajuns în insulă cu un zbor direct de la Moscova, operat de compania rusă Norwind Airlines. Ruta s-a redeschis în 2 octombrie după o întrerupere de șapte luni din cauza războiului și a fost modificată pentru a evita survolarea spațiilor aeriene unde sunt restricții din cauza sancțiunilor. Zborul durează 14 ore.
Insula este privită ca o opțiune accesibilă pentru turiștii care spun că un pachet turistic pentru 12 zile costă 3.500 de dolari.
Un panou pe care scrie „Bine ați venit” în limba rusă îi întâmpină pe turiști pe aeroportul internațional al insulei. Totul este organizat, de la tururi ale insulei la servicii de traducere în limba rusă. Turiștii nu părăsesc hotelul fără ghid.
"Nu există multe destinații disponibile în Rusia în acest moment. Este greu să găsești locuri unde să mergi în vacanță", spune Ekaterina Dolgova, în vârstă de 39 de ani, care vinde materiale medicale. Dolgova a spus că a decis să călătorească în Venezuela după ce a exclus Egiptul, pe care l-a vizitat deja de două ori, și unde spune că s-a schimbat atitudinea față de ruși după începutul războiului.
Dintr-un grup de turiști ruși care vizitează insula însoțiți de un ghid, ea este singura dispusă să vorbească despre războiul din Ucraina. "Un război este de departe cel mai rău lucru", spuse femeia.
Ceilalți turiști ruși sunt reținuți în comentarii. Unii se tem de repercusiuni dacă vor vorbi, în timp ce alții susțin războiul lui Vladimir Putin.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 141 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.