Salvarea spectaculoasă a 200 de câini închiși într-un abator din Coreea de Sud: ”Tot mai puțini oameni consumă astfel de carne”
Data publicării:
Câinii salvați dintr-un abator din Coreea de Sud vor fi dați spre adopție Foto: Humane Society International/ Jean Chung
Aproape 200 de câini au fost salvați dintr-un abator din Coreea de Sud, într-o amplă operațiune a unei asociații care luptă pentru drepturile animalelor din întreaga lume.
Asociația Humane Society International (HSI) s-a sesizat în legătură cu un abator unde erau închiși 170 de câini din rasele Golden Retriver, Terrier, Labrador sau Mastiff. Într-o altă operațiune de salvare petrecută tot la Seul, reprezentanții instituției salvaseră deja 26 de animale, scrie ABC News. Toți câinii au fost duși inițial într-un adăpost temporar, până când a fost posibil transportul lor în Statele Unite și Canada, acolo unde urmează să fie dați spre adopție. Pandemia de coronavirus i-a impiedicat pe membrii HSI să le poată asigura imediat un nou cămin patrupedelor, însă au dat asigurări că acestea au primit cele mai bune îngrijiri.
Reprezentanții HSI din Statele Unite au zburat la Seul, în Coreea de Sud, acolo unde au stat în carantină pentru două săptămâni pentru a putea salva cei 197 de câini.
”Deși cei mai mulți oameni din Coreea de Sud nu consumă în mod regulat carne de câine și am primit sprijin pentru a putea salva animalele, există în continuare astfel de abatoare pe tot teritoriul tării în care patrupedele sunt supuse unor chinuri enorme,” a declarat Kelly O’Meara, vicepreședinte al asociației.
Câinii salvați dintr-un abator din Coreea de Sud vor fi dați spre adopție Foto: Humane Society International/ Jean Chung
Majoritatea câinilor salvați vor ajunge în adăposturi, vor fi deparazitați și vaccinați pentru a putea fi apoi dați spre adopție.
„Toți câinii vor fi evaluați, vor primi tratamentul veterinar necesar și vor avea adăposturi calde cu hrană hrănitoare pentru prima dată în viața lor”, a mai spus reprezentantul HSI.
Ferma de câini din care au fost recuperate ultimele 160 de animale este acum a 17-a fermă pe care HSI a închis-o definitiv, potrivit organizației.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.