Luare de ostatici la o bancă din Germania, încheiată cu arestarea suspecților
Data actualizării: Data publicării:
Gulliver/GettyImages
Autorităţile germane au arestat joi după-amiază doi suspecţi în urma unei luări de ostatici la o bancă din localitatea Duisburg, situată în apropiere de metropola Dusseldorf, informează News.ro.
Foto: Gulliver/GettyImages
ACTUALIZARE 14:50 Potrivit primelor informaţii, cel puţin un suspect era înarmat atunci când a luat ostatici doi angajaţi ai unei filiale a băncii Sparkasse din cartierul Rumeln, transmite versiunea germană a publicației The Local.
De asemenea, poliţiştii şi-au forţat intrarea în filiala băncii, dar suspecţii erau de negăsit. Aceştia au fost arestaţi ulterior, după ce autorităţile au stabilit că sunt implicaţi în incident pe baza informaţiilor date de ostatici.
Poliţiştii locali au explicat că în acest moment nu mai există niciun pericol pentru public și nicio persoană nu a fost rănită în incident.
Luarea de ostatici a avut loc cu puţin timp înainte de deschiderea băncii, atunci când doar doi angajaţi erau în incintă. Potrivit autorităţilor, o angajată a auzit zgomote ciudate din camera seifului şi a sunat la poliţie în jurul orei locale 8:40 (9:40, ora României).
Una dintre ostatice a reuşit să fugă de atacatori în jurul orei locale 11:30 (12.30 ora României). Ulterior, poliţiştii l-au găsit pe al doilea angajat legat şi imobilizat în camera seifului.
Autorităţile locale au precizat că cei doi suspecţi au fost arestaţi în jurul orei locale 11:45 (12.45 ora României) în apropierea unei brutării din cartierul Rumeln.
O luare de ostatici este în desfăşurare la o bancă dintr-un oraş aflat în vestul Germaniei.
Un bărbat înarmat ţine prizonier un angajat la unităţii financiare din Duisburg. O femeie care lucra tot acolo a fost eliberată de suspect.
Zeci de echipaje de poliţie se află la faţa locului, în jurul băncii a fost instituit un perimetru de securitate, iar elicopterele survolează zona.
Presa locală anunţă că alţi doi posibili complici ai suspectului au fost reţinuţi de autorităţi în apropierea băncii. Tot jurnaliştii scriu că angajaţii unităţii financiare au auzit zgomote din seif înainte de ora deschiderii, ceea ce înseamnă că atacatorul a rămas ascuns peste noapte în sediu.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.