Cursă aeriană Oradea - Londra, din luna octombrie

Veste bună pentru bihoreni. Aeroportul Oradea va fi legat pe calea aerului de capitala Angliei, Londra. Cursa de tip low-cost va fi operată de compania Ryanair din luna octombrie a acestui an.
La aproape doi ani de la finalizarea lucrărilor de modernizare a pistei aeroportului din Oradea, cea mai cerută cursă aeriană a fost anunţată. Avioanele companiei Ryanair vor ateriza în Marea Britanie pe aeroportul din Stansted, o localitate situată la aproximativ 50 de kilometri de Londra.
"Am reconstituit sondajele și această destinație conduce substanțial în gândirea și cerința bihorenilor și în cea a orădenilor. Doar această cursă, după calculele comune făcute, tinde (...) către 100 000 de mii de călători în primul an de operare. Deci dimensiunile aeroportului, logic, cresc", spune Sandor Pasztor, președintele Consiliului Județean Bihor.
"Este un program al companiei Ryanair care se definitivează pentru programul de toamnă pe toată Europa și, când ei vor avea stabilit programul pentru toate țările unde vor zbura, atunci vor comunica exact și zilele", a transmis Gheorghe Pasc, directorul Aeroportului Oradea.
Una din cerințele companiei Ryanair pentru deschiderea acestei curse a fost construirea unei căi pietonale până la aeronavă, care va fi gata la sfârșitul lunii martie.
"Cursele low-cost, ca să nu aibă cheltuieli mari, să poată să dea bilete ieftine, nu vor să mai plătească autobuze care să ducă și să aducă pasagerii, ci vor să îi ducă de la terminal direct la aeronavă. Această cale pietonală ei ne-au cerut-o. Nu se face numai pentru Ryanair, ci pentru orice companie aeriană care dorește să folosească această cale pietonală", explică directorul Aeroportului Oradea.
Prețul biletelor pentru cele trei curse săptămânale către Londra vor fi anunţate în luna martie.
Reporter: Bianca Firezar
Operator: Florin Lucuța
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.