Festivalul european al spectacolului, la Timișoara

Un spectacol de lumini și umbre, proiecții și elemente de acrobație a deschis Festivalul European al Spectacolului - Festival al Dramaturgiei Româneşti de la Timișoara, pus în scenă de compania teatrală Osmego Dnia, din Polonia.
„Foarte frumoasă, mie îmi place. Mie îmi plac întotdeauna aceste mici episoade care întregesc practic spiritul cultural al Timișoarei.”
„Este frumos, interesant și pentru că vin la Timișoara ne întregesc credința că Timișoara într-adevăr să fie capitală culturală.”
„A fost super tare, mi-a plăcut spectacolul din seara asta, cam atât pentru azi. Aștept zilele următoare.”
Vor fi 19 spectacole puse în scenă până vineri în cele 3 secțiuni ale festivalului.
„Cea de-a treia secțiune, spectacolul de stradă, care întotdeauna este surprinzător, care întotdeauna este provocator și care întotdeauna aduce aici, în centrul Timișoarei, multă lume”, explică Oana Borș, teatrologul și selecționerul FDR.
„Cei care vor veni în sălile noastre și cei care vor fi la spectacolele din piață sau din parcare sau de pe strada Mărășești, sper că se vor regăsi. Sper că nu doar timișorenii, ci toți cei care vor veni în oraș să fie atrași de spectacolele noastre”, povestește Ada Lupu Hausvater, managerul Teatrului Național Timișoara.
Agenda culturală a Timișoarei va cuprinde evenimente pline de substanță, dau asigurări și autoritățile locale.
„Și de acum încolo vom avea pe lângă ce ne-am planificat oricum să facem, o mulțime de alte evenimente culturale care vor reprezenta angajamente ale noastre”, completează Nicolae Robu, primarul Timișoarei. Ediția cu numărul XXI a Festivalului European al Spectacolului - Festival al Dramaturgiei Româneşti de la Timișoara se desfășoară sub semnul diversității.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.