Lucrări de mântuială pe mini-centura Timişoarei

Drumul care leagă DN 69 de DN 6 a fost unul comunal, de pământ. Consiliul Judeţean Timiş l-a preluat pentru a-l asfalta, lucru care s-a şi întâmplat anul trecut. Însă traseul de 5,5 kilometri prezintă deja probleme.
"Drmul dintre Sânandrei şi Dudeştii Noi a fost inagurat anul trecut, după nici 12 şi o investiţie de 10 milioane de lei, asfaltul a început să crape. Constructorul a plombat crăpăturile, dar nici ele nu au avut viaţă lungă şi au apărut gropi noi" - Caterina Ledrer, reporter Digi24 Timişoara.
Aşa că, bucuria şoferilor care folosesc drumul pentru a ocoli Timişoara nu a durat mult. Cu asfaltul crăpat şi peticit, din peisaj nu lipsesc capacele de la roţile maşinilor care au trecut pe aici…
"Anul trecut parcă, anul trecut. S-a făcut o reperaţie acum de mântuială iarăşi."
"Săptămâna trecută am făcut praf o roată aici. Chiar în groapa asta."
"Am văzut că şi plombele au crăpat... Lucru făcut de mântuială cum se zice."
La mijlocul traseului, şoferii mai întâmpină o problemă. Trecerea peste calea ferată nu a beneficiat de asfaltare din cauza birocraţiei. Deşi a fost şantier în zonă, administraţia judeţului nu a reabilitat trecerea pentru că aceasta aparţine CFR.
Autorităţile spun că vor să face analize acum, pentru a vedea ce materiale s-au folosit, ba chiar speră să poată ţine departe de alte licitaţii firma respectivă. Oricum, constructorul trebuie să facă reparaţiile pe propriii bani, lucrarea fiind în garanţie.
"Înseamnă că avem o problemă şi la caluitatea lucrărilor şi atunci va trebui specificat foarte clar să zicem nişte puncte sau builine negre sau gri la direcţia tehnică pentru acest constructor", susţine Călin Dobra, preşedintele CJ Timiş.
Un alt tronson din mini-centura Timişoarei, construit tot de Consiliul Judeţan, cu 11 milioane de lei, a prezentat probleme după doar 4 luni de la inaugurare. Afaltul a crăpat, iar drumul a intrat deja în proces de plombare...
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.