Un zbor de 3 ore s-a transformat într-un coșmar de 32 de ore. Pasagerii aflați la bord s-au întors de unde au plecat

Data actualizării: Data publicării:
avion in aer
Foto cu caracter ilustrativ: Shutterstock

O călătorie cu avionul s-a transformat într-un coșmar de 32 de ore, deși zborul trebuia să dureze mai puțin de trei ore. La final, pasagerii au ajuns înapoi pe aeroportul de unde au plecat.

Pe 24 mai, zborul DE1234 operat de compania Condor a decolat din Zürich, Elveția, cu destinația Heraklion, pe insula Creta din Grecia. La bord se aflau 137 de pasageri și șase membri ai echipajului. Cursa, care în mod normal durează puțin sub trei ore, a fost serios afectată de „condiții meteorologice extreme”, a declarat un reprezentant al companiei Condor pentru revista People.

„Din cauza vânturilor puternice, decolările și aterizările pe aeroportul din Heraklion au fost posibile doar în condiții limitate”, a transmis Condor într-un comunicat. „În ciuda mai multor încercări de a ateriza, zborul nu a putut fi finalizat conform planului și a fost deviat de mai multe ori, inclusiv cu o oprire peste noapte la Salonic, înainte de a reveni, în cele din urmă, la Zürich”.

Potrivit Business Insider, care citează date de la Flightradar24, aeronava a survolat de mai multe ori coasta Cretei înainte să se îndrepte spre Atena pentru o aterizare de urgență.

Conform aceleiași surse, avionul a efectuat patru escale și a fost reținut peste noapte în Salonic, în cadrul acestei călătorii de 32 de ore. De asemenea, aeronava a mai oprit o dată în Atena, apoi în Kos, înainte de a reveni la Zürich.

Condor a confirmat că zborul a presupus „mai multe opriri”, inclusiv o oprire nocturnă în Salonic.

În comunicatul companiei, citat de People, se menționează că „echipajul a servit băuturi și gustări tuturor pasagerilor în zona bucătăriei.” Totuși, potrivit Metro, unii pasageri s-au plâns că nu au primit suficiente gustări, iar câțiva ar fi avut stări de greață în timpul uneia dintre tentativele de aterizare la Heraklion.

Întrebat despre aceste acuzații, purtătorul de cuvânt al Condor a declarat că „băuturile au fost oferite tuturor pasagerilor de către echipaj în zona de servire, iar cazarea la hotel a fost organizată de companie”, potrivit sursei citate. De asemenea, reprezentantul a precizat că pasagerii pot contacta serviciul pentru clienți pentru „opțiuni de rambursare sau reprogramare.”

Unii pasageri au declarat, potrivit presei, că au fost nevoiți să plătească singuri cazarea la hotel. În plus, la a doua oprire în Atena, unora dintre ei li s-a oferit posibilitatea de a coborî înainte de întoarcerea finală spre Zürich, însă fără bagajele de cală.

Editor : C.S.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ventilația încrucișată nocturnă, varianta rapidă prin care răcoreşti casa fără aerul condiţionat. Ce trebuie...
Digi FM
Câte note de 10 s-au luat la BAC 2025. Trei zile pentru depus contestații
Pro FM
Cum arată azi John Taylor, basist și fondator al trupei Duran Duran, la 65 de ani. Încă dă totul pe scenă
Film Now
Zâmbet șarmant, ruj roșu și atitudine senzuală. Scarlett Johansson, în fustă mini la ședința foto pentru...
Adevarul
Care este cea mai recomandată nucă pentru reducerea colesterolului, potrivit nutriționiștilor
Newsweek
Surpriză. Secretarul Casei de pensii ar putea ajunge ministrul Muncii. Câștigă 12.000 de lei
Digi FM
Soția lui Ilie Năstase, după ce a depus actele de divorț: "Nu vreau să-l denigrez, doar că nu am mai putut să...
Digi World
De ce ar trebui să porți ochelari de soare tot timpul anului, chiar și când sunt nori. Așa poți preveni...
Digi Animal World
Momentul în care un urs negru urmărește o femeie în vârstă pe o stradă din Connecticut. Imaginile sunt virale
Film Now
Damson Idris, îngrozit în timp ce filma o scenă cu Brad Pitt în „F1”: „Am crezut că o să-mi pierd slujba”
UTV
Bianca Censori, copia fidelă a lui Kim Kardashian: body nude și cizme de blană în Beverly Hills