Un nou serviciu al Facebook, în teste

Data publicării:
facebook
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

La începutul acestui an au început testele pentru un nou serviciu al celor de la Facebook. Facebook at Work se numeşte şi, până acum, mai bine de patru sute de companii, inclusiv Heineken, Royal Bank of Scotland şi producătorul de bijuterii Stella and Dot, folosesc noua platformă. Este vorba despre o versiune demo care, de fapt, are rolul de a descoperi problemele noii platforme şi remedierea lor până când va fi lansată oficial.

Ultima companie care a anunţat că vrea să testeze Facebook at Work este Telenor, cel mai mare grup norvegian de telecomunicații.

Cu alte cuvinte, peste 26 de mii de angajați din întreaga lume vor deveni utilizatorii noii platforme Facebook din moment ce Telenor are operațiuni directe în 13 țări la nivel mondial.

Facebook at Work este aproape identic cu actuala rețea de socializare și are inclusiv o funcție de vizualizare a știrilor, butoane de like și serviciu de chat. Spre deosebire de Facebook, noul serviciu nu este adresat tuturor utilizatorilor, ci doar companiilor, respectiv angajaților acestora. Practic, utilizatorii Facebook at Work vor avea profile speciale, diferite de profilele actuale de Facebook. În plus, noua platformă va avea și instrumente de securitate, astfel că ce se discută pe acel grup, rămâne acolo.

Facebook at Work nu va avea reclame și nici nu va oferi posibilitatea angajaților de a juca Candy Crush, spre exemplu.

Imediat ce vor fi finalizate testele, platforma va fi deschisă tuturor companiilor, însă nu gratuit. Asta pentru că, potrivit celor de la Facebook, taxa va fi de câţiva dolari pe lună pentru fiecare utilizator în parte. La schimb, Facebook at Work va oferi servicii cum ar fi analize şi customer service.

Cele mai recente date arată că piața rețelor de socializare pentru profesioniști, cum sunt LinkedIn sau Monster Worldwidese, se ridică la șase miliarde de dolari pe an.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Creaturile care trăiesc pe fața ta și se înmulțesc în timp ce dormi. Sunt acolo în fiecare noapte și...
Digi FM
Delia, reacție după ce a fost criticată pentru felul în care a fost surprinsă la ceremonia de învestire a lui...
Pro FM
CRBL, adevărul despre divorțul de Elena Viscu: „Au existat încercări!” Care a fost momentul când au decis să...
Film Now
Puștiul fenomen din „Adolescence” a crescut considerabil în ultimele luni. Owen Cooper l-a depășit deja la...
Adevarul
American mutat la Brașov, uluit de prețurile din România: „Nu-mi vine să cred ce am cumpărat cu 45 de dolari”
Newsweek
Toți pensionarii au pierdut 140 de lei la pensie. Cum le-a băgat statul mâna în buzunar?
Digi FM
Interesul pentru prevenție este în creștere în România, însă adoptarea obiceiurilor zilnice necesită în...
Digi World
Sfârșitul Universului va veni mai devreme decât se prevedea, cred oamenii de știință olandezi
Digi Animal World
Ce a pățit un bărbat care aștepta la semafor pe un scuter? Imagini virale cu un câine care l-a „luat” prin...
Film Now
Pierce Brosnan și Helen Mirren, în primul lor film împreună, la 45 de ani de când împărțeau ecranul în „The...
UTV
Bianca Censori, din nou goală pe Instagram. Soția lui Kanye West, acuzată de „indecență publică”