Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Paris, luat în batjocură pe reţelele sociale

Data actualizării: Data publicării:
jocurile olimpice
Foto: Facebook

Logo-ul pentru Jocurile Olimpice din 2024 care vor fi găzduite de Paris a fost inaugurat. A primit laude, critici şi atitudini ridiculizatoare deopotrivă pe reţelele sociale, conform BBC.

Design-ul înfăţişează flacăra olimpică în cadrul unei medalii de aur împreună cu părul şi buzele Mariannei, simbolul personificat al republicii franceze de la Revoluţia Franceză din 1789.

Organizatorii spun că logo-ul uneşte simboluri ale sportului, Jocurilor Olimpice şi ale Franţei. Unii dintre cei care au reacţionat pe reţelele sociale spun, însă, că simbolul ar fi mai potrivit pentru un site de matrimoniale sau pentru un coafor.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Noul design arată o schimbare de direcţie artistică, de la înfăţişarea colorată a Turnului Eiffel care a fost folosită ca logo în aplicaţia Franţei pentru găzduirea Jocurilor. Organizatorii spun că cele trei simboluri sunt „în acelaşi timp simple şi puternice”.

Medalia de aur simbolizează „năzuinţa pentru excelenţă”, iar flacăra „energia specială” a Jocurilor Olimpice, au spus ei. Imaginea Mariannei a fost incorporată pentru a aduce aminte că Jocurile Olimpice din 2024 sunt pentru toată lumea din Franţa şi ca omagiu adus femeilor care participă în competiţie. Ea este, de asemenea, un memento istoric – femeile au participat pentru prima oară la Jocurile Olimpice în 1900, acestea fiind găzduite tot de Paris.

Reacţia oamenilor de pe reţelele sociale nu a fost chiar cum se aşteptau organizatorii. Unii spun că logo-ul pare că înfăţişează mai degrabă o pariziană „chic decât pe Marianne, iar alţii îi acuză pe designerii francezi că s-au inspirat din logo-ul celebrei aplicaţii de dating Tinder.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Una dintre cele mai răspândite glume a fost că logo-ul arată ca o reclamă pentru un coafor sau pentru un tip de şampon.

Editor: A. D.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Călin Georgescu, transfigurat la Poliție. Reacția fostului candidat în fața camerelor de filmat FOTO
Digi FM
Andreea Marin, apariție ca la Hollywood la un eveniment din Capitală. Elegantă într-o rochie neagră cu...
Pro FM
Prince, fiul lui Michael Jackson, imagini rare alături de iubita lui: „Nu aș fi putut să cer o parteneră mai...
Film Now
Millie Bobby Brown, de la prima iubire la "pentru totdeauna". De ce s-a măritat la doar 20 de ani: "Nu mi-am...
Adevarul
Ungaria a plafonat profitul comercianților. Prețurile au scăzut și cu 50% într-o săptămână
Newsweek
Pensiile pe aprilie, virate mai devreme. Cum intră pensionarii în posesia ajutorului de 400 lei?
Digi FM
Gal Gadot, superbă în rochie mini albă, cu picioarele perfecte la vedere. Wonder Woman are 4 fete și 39 de ani
Digi World
A urmat dieta carnivoră și a ajuns de urgență la spital. Cu ce probleme s-a confruntat
Digi Animal World
Autoritățile au crezut că au găsit un vultur rănit, dar când l-au analizat, au izbucnit în râs. Ce avea, de...
Film Now
Cine este Owen Cooper, actorul debutant de 15 ani care a impresionat în miniseria "Adolescence". Personajul...
UTV
Debut spectaculos în modă pentru Elena Boncea! Cum arată acum fiica Loredanei Groza la 27 de ani