Cum reacționează restaurantele din Mall Băneasa după amenzile ANPC: „Ne cerem scuze pentru orice inconvenient”

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a dispus, marți, oprirea temporară a activității în cazul a 16 operatori economici din Băneasa Shopping City. În urma controalelor efectuate la 45 de magazine și restaurante, a aplicat amenzi de 537.000 lei, iar președintele ANPC, Cristian Popescu Piedone, a transmis că „va continua monitorizarea și verificarea operatorilor economici pentru a asigura respectarea normelor sanitare și de siguranță alimentară”. Cum răspund companiile vizate?
La solicitarea DigiEconomic, Mesopotamia a transmis că tratează „cu maximă responsabilitate orice aspect legat de siguranța alimentară și experiența” pe care o oferă.
„Controlul recent a evidențiat câteva neconformități minore, iar autoritățile au decis suspendarea temporară a activității locației din Băneasa. Ne asumăm întreaga responsabilitate și am luat măsuri imediate pentru a remedia aceste aspecte. Echipa noastră colaborează strâns cu autoritățile pentru a ne asigura că toate standardele sunt respectate la cel mai înalt nivel.
Siguranța și încrederea clienților noștri sunt esențiale pentru noi. De aceea, am intensificat instruirea personalului și am implementat măsuri suplimentare pentru a preveni orice astfel de situații în viitor. Estimăm că vom relua activitatea în cel mai scurt timp, cu garanția că locațiile noastre respecta pe deplin toate reglementările.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient și mulțumim pentru sprijinul și încrederea oferită de către ai noștri clienți, îi așteptăm cu drag în locațiile noastre”, a spus compania.
Reprezentanții Toan’s Vietnam au declarat că sunt mulțumiți de atitudinea inspectorilor ANPC: „Suntem mulțumiți de atitudinea dânșilor și profesionalismul dovedit. Noi am greșit și avem de învățat, plus remediat”.
De asemenea, Popeyes a început deja să lucrăm îndeaproape cu autoritățile publice:
„La Popeyes luăm foarte în serios siguranța alimentară, fiind angajați să rezolvăm aceste probleme cu promptitudine. În acest sens am început deja să lucrăm îndeaproape cu autoritățile publice pentru a asigura conformitatea deplină și a remedia situațiile apărute în unele dintre restaurantele noastre din București.
Siguranța alimentară a fost și este întotdeauna prioritatea noastră principală. Avem un set cuprinzător de proceduri și reguli care sunt concepute pentru a garanta siguranța și calitatea alimentelor noastre. Aceste măsuri sunt revizuite și actualizate în mod regulat pentru a îndeplini cele mai înalte standarde.
Dorim să asigurăm clienții și partenerii noștri că luăm toate măsurile necesare pentru a aborda problemele identificate și pentru a preveni apariția acestora în viitor. Echipa noastră este dedicată menținerii unei experiențe de luat masa sigure și plăcute pentru toată lumea”, au transmis reprezentanții, pentru DigiEconomic.
DigiEconomic a solicitat, miercuri dimineață, puncte de vedere tuturor operatorilor economici menționați în comunicatul ANPC.